Senaste nytt

25% rabatt på Awards med Radisson

Lollet

Medlem
Fick inte heller tillbaka poängen efter avbokning så jag skapade ett ärende på Radissons hemsida. Men deras kundtjänst brukar vara långsamma de gånger jag behövt dem.

Jag bokade för poäng med 15% rabatt Radisson Scandinavia i Göteborg. I mailet med bekräftelsen står det att bokningen inte är avbokningsbar men i bokningen online står de vanliga avbokningsreglerna att det går att avboka.
Sjukt irriterande att inte få tillbaka dem! 48h har gått nu.. Jag drog iväg ett ärende då också, men inget svar på det. Jag har inga poäng till att boka nytt, så jag hoppas verkligen att dom löser det innan kampanjen är slut.
 

Wipe75

Medlem
Fick inte heller tillbaka poängen efter avbokning så jag skapade ett ärende på Radissons hemsida. Men deras kundtjänst brukar vara långsamma de gånger jag behövt dem.

Jag bokade för poäng med 15% rabatt Radisson Scandinavia i Göteborg. I mailet med bekräftelsen står det att bokningen inte är avbokningsbar men i bokningen online står de vanliga avbokningsreglerna att det går att avboka.
Någon som fått tillbaka poängen ännu? Jag fick boka av min nya bokning (med 15% rabatt) och dom poängen kom tillbaka direkt iallafall
 

MartinH

Medlem
15% rabatt igen.
Sist vill jag minnas att man såg rabatten med en gång, men det gör jag inte nu. Är det nåt knas, eller får man tillbaka poäng efter vistelse?
screenshot-www.radissonhotels.com-2022.05.24-14_23_23.png
 

Jonas F

Medlem
Sjukt irriterande att inte få tillbaka dem! 48h har gått nu.. Jag drog iväg ett ärende då också, men inget svar på det. Jag har inga poäng till att boka nytt, så jag hoppas verkligen att dom löser det innan kampanjen är slut.
Undrar varför det här ska vara den nya standarden när man avbokar poängbokningar numera? Jag avbokade igår och tänkte också boka om med kampanjen men så klart har inte poängen kommit tillbaka ännu. Och det låter ju inte lovande att man ska behöva ringa och tjata för att få poängen tillbaka.

Jag tycker att Radisson har gått ner sig i kvalitet när det kommer till programmet. Bara krångel med allt mest hela tiden.
 

Berglund

Medlem
Jag tycker att Radisson har gått ner sig i kvalitet när det kommer till programmet. Bara krångel med allt mest hela tiden.
Verkligen!

Första stöten kom när de nedgångna och skabbiga Club Carlson hotellen i USA brandades om till olika varianter av ”Radisson”. Många av Radisson Blue hotellen, främst i Europa, håller fortfarande mycket bra till och med hög klass.

När sedan kineserna köpte det, blev det elva resor värre. Det är ju inte direkt som att ”kinesisk service” är världsberömd…

Jag har varit Platinum i programmet i många år men har tröttnat på hur dåligt det blivit sedan kineserna tog över. Enda anledningen att jag har kvar medlemskapet nu är för att de förlängt statusen under corona och att jag har ett välfyllt poängkonto.
 

mha321

Medlem
Verkligen!

Första stöten kom när de nedgångna och skabbiga Club Carlson hotellen i USA brandades om till olika varianter av ”Radisson”. Många av Radisson Blue hotellen, främst i Europa, håller fortfarande mycket bra till och med hög klass.

När sedan kineserna köpte det, blev det elva resor värre. Det är ju inte direkt som att ”kinesisk service” är världsberömd…

Jag har varit Platinum i programmet i många år men har tröttnat på hur dåligt det blivit sedan kineserna tog över. Enda anledningen att jag har kvar medlemskapet nu är för att de förlängt statusen under corona och att jag har ett välfyllt poängkonto.

Spliten i två program har definitivt gjort saker sämre också. Dels funkar alla systemen ännu sämre nu (vilket är imponerande i sig), dels verkar de mer eller mindre helt ha slutat med promos i Europa nu, allt gäller bara USA.

Håller med dig, det känns inte bra. Men förlängd status och ett stort poäng saldo som tex ofta kan användas ganska bra i London när astronomiska priser annars gäller...

Finns såklart fortsatt många individuella hotell som är riktigt bra. Men programmet har rasat ordentligt i värde.
 

jerixon

Medlem
Hit or miss.
Avbokade en stay igår först. Poängen direkt in tillbaks.
Avbokade en annan - Inga poäng tillbaks....

Däremot trist att inte alla hotell verkar visa korrekt rabatterat pris när jag ska boka.....
Det tycker jag fan är mer frustrerande.

Undrar varför det här ska vara den nya standarden när man avbokar poängbokningar numera? Jag avbokade igår och tänkte också boka om med kampanjen men så klart har inte poängen kommit tillbaka ännu. Och det låter ju inte lovande att man ska behöva ringa och tjata för att få poängen tillbaka.

Jag tycker att Radisson har gått ner sig i kvalitet när det kommer till programmet. Bara krångel med allt mest hela tiden.
 
Toppen