Ni som får refresh failed, testa att ta bort och ladda ner appen på nytt. Jag hade själv samma problem innan, era flygningar är med största sannolikhet inställda.
21 av mina flygningar som tidigare legat som 737-700 ställdes under förra veckan in. Inget mejl. Inga notiser. Ingenting.
Fattade först inte varför SAS hade ställt in fullbokade flygningar, men sedan slog det mig!
Om era flygningar är borttagna från ”Mina bokningar”, ring in till SAS, begär återbetalning samt mejlbekräftelse. I mitt fall sa agenten att dem inte hade ”hunnit” skicka ut mejl om inställt flyg, idag 1 vecka senare har jag fortfarande inte fått något. 10 minuter efter samtalet hade jag pengarna tillbaka och 21 nya mail i inkorgen.
Summan av kardemumman är att det räcker inte längre att bara ha koll på sin mail, eller vänta på notiser i appen. Har ni flygningar som är markerade 737, håll koll på ”Mina bokningar” 20-15 dagar innan.