Senaste nytt

Ej längre möjligt att boka Star Alliance med Eurobonuspoäng???

upload_2021-2-26_17-28-0.png


Lugn och fin nu :)
 

kispiox

Medlem
Jag lyckades boka ett 2-4-1 Star Alliance resa idag när jag ringde 2-4-1 numret (018-numret). Han berättade att eftersom många vouchers går ut på söndag att de kommer att ha extraöppet för telefonbokningar även i morgon lördag och söndag.

Fick BTW tag på en riktig bra agent idag, som inte tvekade att söka segment för segment, när jag berättade att det jag var ute efter en 1:a class biljett. Denna kille bekräftade att man som agent fick söka segment för segment när det handlar om 1:a class biljetter. När jag hade ringt tidigare i veckan fick jag tag på en extremt ohjälpsam agent som vägrade söka efter segment, och kunde givetvis inte hitta en enda 1:a class segment.
 

Fredde18

Medlem
Jag har gjort min bokning för i år och stoppar huvudet i sanden till i höst och hoppas allt är frid och fröjd då. :)
Det är ju tydligt utifrån flera trådar här att det är många snabba kast i dessa Corona-tider och det är nog ingen som riktigt vet vad som gäller, varken vi eller de som jobbar med bokningar/vouchers/kundtjänst mm.
 

gdaily

Medlem
Är väl inte så konstigt: Flyg kommer stälas in till höger och vänster, klart inte SAS vill ha problemet med ombokningar på bolag utanför deras egen kontroll...
 
Toppen