Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Tongen2

Medlem
Hur fungerar det med utbetalning av poäng för er del? .

Funkat bra för min del.
Anslöt ett nytt kort till Preem för att få Preem-rabatt, klickade inte i att jag ville ha Eurobonuspoäng och uppgav inget Eurobonusnummer. (tankar aldrig på björnen och poängen gör således varken till eller från) Men ändå så trillade det in lite poäng efter nån dag!
Finns väl nån profil etc hos Preem som känner av vem jag är kanske?
Edit; har alltså haft Eurobonus-kopplat kort till Preem tidigare.
 

Ilmu90

Medlem
Funkar det att dubbeldippa fortfarande?
Dubbeldipp funkar. Det är poängen man får från kortet + 2poäng per liter som man får kopplat till kortet. Däremot kunde man förr få ytterligare 2 poäng per liter om man drog sitt euorbonus medlemskort i kortterminalen. Detta kallades för trippeldipp och fungerar tyvärr inte längre. Sen 2 år tillbaka om jag minns rätt.
 

Renato

Medlem
Hej

Har en fråga, om jag har förstått det rätt så får man 2 st eurobonus poäng för varje liter man tankar på preem bemannade och 1 poäng på obemannade. Är detta utöver det man får från själva sas mastercard?

Tack på förhand
 
Jag har också lagt in mitt curve kort men debiteringen nekas av underliggande kredit kort. Jag kör santander och SAS MC. Vad använder du för kort?
Kör olika. Amex, SAS MC o Curve. Vet ju att många haft problem med Curve o att det måste öppnas upp för att man ska kunna använda det till tankning. Dock inget problem jag haft men sett det för många andra.
 
Toppen