Senaste nytt

Hotell i Göteborg vid centralstation?

Tur-Ture

Medlem
Jag brukar bo på Liseberg Heden pga läget och parkeringsmöjligheterna. Gillar frukosten även om det kan vara lite "familjestökigt" under sommarlovet, men då är jag sällan i Göteborg ändå.
 

Jönsson

Medlem
Avalon har valet parkering för 495 kr, sjukt smidigt. Comfort har en stor publik parkeringsplats utanför som drivs av Göteborgs Stad, kostar dock upp till 40 kr timmen beroende på tid och dag. Comfirt har även ”egen” parkering för vad om jag minns rätt är 495 kr.
Gothia Towers har parkering i Focus-huset, en liten inomhus promenad dock.
Comfort har garage som kostar 195kr per dygn.
 

HMJ

Medlem
Var på Eggers igår och käkade deras afternoon tea, väldigt bra!! Tyvärr bodde vi inte på hotellet utan istället på Gothia Towers. Men, nästa gång det bär av till Göteborg så blir det att bo på Eggers. Ett hotell helt i min stil!
 

Dbodenfo

Medlem
Nu senast blev det Radisson blu för mig - är najs med Hagabadet i huset men utnyttjade inte detta. Dessvärre är rummen ganska tråkiga.

Men vill slå ett slag för Hotel Royal som ligger bakom Radisson. Bra pris och trevligt ett av Sveriges äldsta Hotel. Sen är det inte den bästa standarden men en eftermiddagskaka och bra läge ger plus i kanten.

Sen är ju Dorsia mellan centralstationen och Avalon men budgeten går upp och man får använda sig av SLH medlemskapet - har inte bott där än.
 
Toppen