Senaste nytt

Ny SAS/American Express kampanj från 1 sept 2020?

Tonton

Medlem
Snart kommer mer kopplat till guldkortet!

Fredrik Sauter skrev:
Sneak peak! I hope you haven’t missed our latest Gold campaign, and I’m happy to let you know there is more to come! In a few weeks we are scaling up with bolder statements, more gold and a really nice offer. Because why go second best – when you can Go For Gold. Stay tuned!

Skärmavbild 2020-10-01 kl. 11.26.21.png
 

MLG55

Medlem
Då kom dagen jag var uppe i 10 tusen.....fick inga 18000 utan 6000 poäng.
Ringde direkt till Amex och undrade varför jag inte fick dessa 18000, då det i mina villkor skulle betalas ut direkt.

Hon började slingra sig om att de har tekniska problem och att poängen ska betalas ut senast i januari och att hon inte kan lägga in dem nu:eek:

Jag frågade hur jag då ska kunna beställa en bonusresa:D:D:D då jag hade räknat med dessa poäng.
Ajdå det var ju synd sa hon, men som plåster på såren kan jag manuellt ge dig några tusen extrapoäng????:D:D

Ska bli intressant att se vad några tusen innebär:D:D
 

Ano

Medlem
Då kom dagen jag var uppe i 10 tusen.....fick inga 18000 utan 6000 poäng.
Ringde direkt till Amex och undrade varför jag inte fick dessa 18000, då det i mina villkor skulle betalas ut direkt.

Hon började slingra sig om att de har tekniska problem och att poängen ska betalas ut senast i januari och att hon inte kan lägga in dem nu:eek:

Jag frågade hur jag då ska kunna beställa en bonusresa:D:D:D då jag hade räknat med dessa poäng.
Ajdå det var ju synd sa hon, men som plåster på såren kan jag manuellt ge dig några tusen extrapoäng????:D:D

Ska bli intressant att se vad några tusen innebär:D:D

Det är ju fullständigt fine så som du lade fram det. Och bra att du får den kompensationen.

Har en, (dock självfallet personlig) åsikt, att vi kanske inte ska göra det som system för kampanjen, att samtliga tillslut hävdar att de minsann bör ha rätt till detta. Utan kanske kan nöja oss med att se till att de utlovade generösa 18 000 poängen kommer in tillslut.

Alla avgör självklart själva hur de vill göra avseende att kräva extern kompensation. Men själv tror jag att vi i det långa loppet möjligtvis har mer att vinna på att inte överösa med kompensation-krav i flockformation under liknande kampanjer.
 

M.K

Medlem
@Tonton Spännande med Gold! Jag betalade in allt återstående idag för mitt SAS premium tack vare Ditt inlägg. Alltså redo inom ”kort” med en slot klar. ;)
 

M.K

Medlem
Jag har typ 80’ kvar för en voucher till men tappat motivationen då jag snart är EB miljonär med existerande vouchers som verkar förfalla. Bättre sprida poängintjäningen och få nya förmåner.

Ett nytt Elite eller Premium och nya vouchers kan jag alltid skaffa senare om SAS överlever och vi får resa igen. Riktigt kul att se vad de hittar på med Gold!
 
Last edited:

Ano

Medlem
Hur har det utspelat sig för er som erhöll 6000p av bonusen till en början, någon som fört en fortsatt dialog? Fått det korrigerat? Blivit nekad? Fått någon överraskande förklaring?
 
Toppen