Senaste nytt

Champagnetråden

Rickard_O

Medlem
Någon som har testat den här och har något positivt att säga om den?
Beställde precis 6 flaskor då det var kravet av leverantören, som tur blev jag inte ensam på beställningen så man sitter med alla om det inte är något man är så förtjust i
A8A7AEDB-AB7D-41AD-8096-2AEDFAB7E2BC.png
 
Jag har av någon outgrundlig anledning fått för mig att jag inte tycker om rosévin och än mindre i Champagne form. Men tidigare i somras så läste jag väldigt mycket gott om just denna, här inne tror jag och köpte en flaska.
My good säger jag bara. Har precis öppnat denna raring och kärleken är total. Total.
Och till min ursäkt att jag tar mig ett glas så här tidigt på dan... Jag är ledig och bara för att jag kan. :cool:;)

B219962F-589C-4D73-B4D0-2DBC96D80045.jpeg
 

GOTBound

Medlem
Jag har av någon outgrundlig anledning fått för mig att jag inte tycker om rosévin och än mindre i Champagne form. Men tidigare i somras så läste jag väldigt mycket gott om just denna, här inne tror jag och köpte en flaska.
My good säger jag bara. Har precis öppnat denna raring och kärleken är total. Total.
Och till min ursäkt att jag tar mig ett glas så här tidigt på dan... Jag är ledig och bara för att jag kan. :cool:;)

Visa bifogad bild 113764
Tack för inspirationen, då Mrs. GOTBound är en sucker för roséchampagne beställde jag precis en flaska och hoppas den är framme innan helgen.
 
Toppen