Senaste nytt

SAS Webshopping

Frisk78

Medlem
Och nu fick jag ångest när jag insåg att jag köpte nya AirPods PRO direkt via Apple istället för att gå via SAS portalen.

Air pods pro kostar 3200 kr på Apple.com
På rätt många andra ställen tar butikerna 2300 kr för samma vara.

Jag har köpt 2 par för 2 veckor sedan för 2289 kr/st på cdon.se (genom portalen förstås)
 

Big Birger

Medlem
Jag har väntat på dryga 2700 poäng för ett köp hos Apple i mitten av maj.... att det alltid ska gå så segt att få poäng för just de köpen... Det tog ett halvår en gång... :(
Har samma erfarenhet.

I december gjorde jag en beställning på Airpods för upphämtning i Täby Centrum. Väl på plats visade det sig att det tar "minst en dag" innan jag kunde hämta den varan jag beställt. Så jag bet i den sura bananen och köpte på plats istället, och avbröt beställningen på nätet. De 225 poängen (eller vad det nu var) som jag fått aviseringen om i shopen stod kvar under "kommande". För några veckor sedan tröttnade jag på att de stod som kommande, och bad supporten att ta bort dem som kommande, eftersom de aldrig kommer att bli aktuella och för att jag får OCD av att de står där. Det slutade med att supporten istället lade till poängen. :)
 

Tonton

Medlem
Jag har väntat på dryga 2700 poäng för ett köp hos Apple i mitten av maj.... att det alltid ska gå så segt att få poäng för just de köpen... Det tog ett halvår en gång... :(
Jag köpte ny Macbook i mars. 3 augusti (02:00) så tröttnade jag på väntan, och fyllde i formuläret på hemsidan. 10:30 på förmiddagen ramlade poängen in.

Väl spenderad minut för att få poängen!
 
  • Gilla
Reactions: ekf

ante_77

Medlem
Jag köpte ny Macbook i mars. 3 augusti (02:00) så tröttnade jag på väntan, och fyllde i formuläret på hemsidan. 10:30 på förmiddagen ramlade poängen in.

Väl spenderad minut för att få poängen!

Jag köpte en MBP för någon månad sedan.
Jag räknade fort ut att det blev en bättre deal om jag snodde ett CSN-kort från syrrans unge.
Det blev åtminstone de vanliga Amex-poängen
 
Toppen