Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Axxo

Medlem
Kan jag boka två business med Fly premium till mig och min flickvän för att senare applicera en voucher och ta bort Fly premium ?
 

Xpressen

Medlem
Kan jag boka två business med Fly premium till mig och min flickvän för att senare applicera en voucher och ta bort Fly premium ?

Ja, men du får ringa in och ändra till voucher. När jag har gjort detta har jag ringt till Tallinn så vågar inte svara på om vanliga kundtjänst löser det.
 

Canadien

Medlem
Kan jag boka två business med Fly premium till mig och min flickvän för att senare applicera en voucher och ta bort Fly premium ?
De brukar vilja att vouchern ska ha varit utställd innan orginalbiljetten bokades. D v s de vill inte att man bokar upp platser innan man erhållit sin voucher.
 

erikswe

Medlem
Hej

Jag har en enkelresa bokad och önskar idag (lördag) lägga till en hemresa och applicera voucher, är det möjligt att online göra detta?

Varken SAS eller Baltikum är ju öppet idag
 

Doctor-X

Medlem
Hej

Jag har en enkelresa bokad och önskar idag (lördag) lägga till en hemresa och applicera voucher, är det möjligt att online göra detta?

Varken SAS eller Baltikum är ju öppet idag

Kundtjänst +46770727727 öppnar kl 09:00, ring in så kan de hjälpa dig om det är en ren SAS bounsbiljett. Tips är att ringa direkt kl 09:00 för att slippa lång kö :)

Edit:
1) Har du applicerat voucher när du bokade enkelresan?
2) När fick du voucher?
 
Toppen