Senaste nytt

Nyhet: SAS öppnar tolv (12) SAS fast tracks i Europa 3 Juni 2019

Tonton

Medlem
Infon finns enbart på engelskspråkiga sidan än så länge, men SAS öppnar tydligen SAS Fast Track (?) på följande destinationer 3 Juni 2019:
  • Alicante
  • Budapest
  • Dublin
  • Faro
  • Lisbon
  • Las Palmas
  • London Stansted
  • Malaga
  • Marseilles
  • Milano Linate
  • Nice
  • Reykjavik.
SAS skrev:
NEWS!
SAS is launching 12 new Fast Tracks in Europe on 3 June 2019. The new Fast Tracks will be available at the following airports: Alicante, Budapest, Dublin, Faro, Lisbon, Las Palmas, London Stansted, Malaga, Marseilles, Milano Linate, Nice and Reykjavik.

Read more about SAS Fast Track:

länk till infon: At the airport -Delayed/canceled flights, security checkpoints, lounges etc. | SAS


Måste vara någon som har fått det om bakfoten. De kanske ger tillgång till fast tracks, men har svårt att se att de öppnar SAS Fast Tracks på alla dessa destinationer....
 

IT-snubben

Medlem
Oavsett om det är egen eller "tillgång till" fast track så är detta oerhört intressant. För min egen del särskilt med mitt nyligen införskaffade innehav av hus på Costa del Sol.

Väntar bara på tillgång till lounge igen.
 

KalleSus

Medlem
Intressant med Budapest - eftersom de, i princip, inte flyger dit (undantag: en handfull turer vid storhelger som jul och påsk och då enbart från ARN)
 

KalleSus

Medlem
Marseille är på gång i sommar, både från Köpenhamn och Stockholm. Men Budapest har inte annonserats, så vitt jag vet...
edit: Jag rättar mig själv. Jag ser att det finns tre avgångar till BUD från ARN i sommar.

edit: Jag kollade vidare och ser nu att SAS tänker flyga tre gånger till Budapest i sommar. Den 2:a, 6:e och 9:e juni. Det tycks vara allt.
Synd då att Fast Track inte går att utnyttja den 2:a.
 
Last edited:
Jag gick genom fasttrack i Dublin för en månad sen med en Plus biljett. Personen som satt där var osäker men scannade boardingkortet ändå och jag fick grönt. Jag är EBG men tror inte de gjorde någon skillnad för jag kunde inte se något om star alliance gold
 
Toppen