Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jonas C

Medlem
Hmm. Det gör den inte. Har fått bekräftelsen på att SAS betalar tillbaka det jag betalat för resan.
Poäng och voucher återförs alltid omedelbart vid avbokning. Det enda undantaget är om vouchern manuellt har utfärdats av Tallinn-kontoret, då visas vouchern inte online och kan endast appliceras för telefonbokningar gjorda hos Tallinn.
 

MrDollar

Medlem
@Arne1337 , gjorde du avbokningen på sas hemsida via dator eller via mobilbrowser/app?

Har någon gång gjort avbokingen via sas hemsida från mobilen, då har det tagit ett tag innan voucher & poäng kommit tillbaka.
 

erikswe

Medlem
Jag bokade för en månad sedan ARN-LAX med voucher. Hittade sedan i fredags (utanför sas öppetider) två plåtar ARN-SFO varför jag bokade dessa online (utan voucher)

Nu vill jag slå ihop dessa och använda den voucher som användes vid första bokningen (ARN-LAX). Möjligt?
 
Jag bokade för en månad sedan ARN-LAX med voucher. Hittade sedan i fredags (utanför sas öppetider) två plåtar ARN-SFO varför jag bokade dessa online (utan voucher)

Nu vill jag slå ihop dessa och använda den voucher som användes vid första bokningen (ARN-LAX). Möjligt?
Nej inte möjligt, vouchern gäller för max två personer, och båda måste resa samma sträcka.
 

erikswe

Medlem
Mitt fel, jag var otydlig

Det är samma personer som reser båda sträckorna (ARN-SFO samt LAX-ARN). Forfarande inte möjligt?
 

henke12

Medlem
Mitt fel, jag var otydlig

Det är samma personer som reser båda sträckorna (ARN-SFO samt LAX-ARN). Forfarande inte möjligt?
Nope tyvärr

Men, om det finns 2 plåtar kvar på någon av sträckorna kan du ju boka om den ena resan till en ToR.

Men om det inte gör det och du bokar av en av resorna är risken att de avbokade bonusplatserna inte går tillbaka till bonusplats-inventory!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen