Och den är fortfarande giltig? Om tiden gått ut får du naturligtvis inte tillbaka den.
Jo den är giltig året ut.
Och den är fortfarande giltig? Om tiden gått ut får du naturligtvis inte tillbaka den.
Poäng och voucher återförs alltid omedelbart vid avbokning. Det enda undantaget är om vouchern manuellt har utfärdats av Tallinn-kontoret, då visas vouchern inte online och kan endast appliceras för telefonbokningar gjorda hos Tallinn.Hmm. Det gör den inte. Har fått bekräftelsen på att SAS betalar tillbaka det jag betalat för resan.
@Arne1337 , gjorde du avbokningen på sas hemsida via dator eller via mobilbrowser/app?
Har någon gång gjort avbokingen via sas hemsida från mobilen, då har det tagit ett tag innan voucher & poäng kommit tillbaka.
Gjorde avbokningen via SAS-appen.
Ring SAS imorgon så fixar dom tillbaka poäng + voucher direkt manuellt.
Nej inte möjligt, vouchern gäller för max två personer, och båda måste resa samma sträcka.Jag bokade för en månad sedan ARN-LAX med voucher. Hittade sedan i fredags (utanför sas öppetider) två plåtar ARN-SFO varför jag bokade dessa online (utan voucher)
Nu vill jag slå ihop dessa och använda den voucher som användes vid första bokningen (ARN-LAX). Möjligt?
Nope tyvärrMitt fel, jag var otydlig
Det är samma personer som reser båda sträckorna (ARN-SFO samt LAX-ARN). Forfarande inte möjligt?