Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Magnusfp

Medlem
Vilket bolag och vilken rutt tänkte du ta? :)
Jag har bokat en del av resan hittills, BKK-SYD-BKK med Thai First. Men hoppas att jag ska kunna få tag i Lufthansa First såsmåningom. Just nu ser det ut som att rutten kommer bli ARN-FRA-BKK-SYD-BKK-FRA-ARN. Men nu när jag sett att vissa fått till bokningar i olika zoner på ut och hemresa så skulle det vara spännande om jag kunde hitta resor via Centralasien kanske med ANA eller Asiana.

Det är min första bokning av det här slaget, så jag har redan insett att jag kanske får nöja mig med någon enklare lösning.
 

palmen

Moderator
Det kommer SAS släppa senare.. ofta 90 dar innan brukar det ploppa upp till destinationer i USA
Var inte så säker på det, peak season till Los Angeles så skulle inte jag utgå ifrån att de släpper awards över huvud taget. Tittar man på priserna i år låg economy på ca 9000 kronor de sista månaderna så de har inga problem att fylla planet direkt.
 

Kimmen00

Medlem
Var inte så säker på det, peak season till Los Angeles så skulle inte jag utgå ifrån att de släpper awards över huvud taget. Tittar man på priserna i år låg economy på ca 9000 kronor de sista månaderna så de har inga problem att fylla planet direkt.

Inte LA kanske.. Men kryllade av platser till IAD och ORD tex i somras. Var ofta upp till 6 platser per flight många datum i juli i år. Vi tänkte Washington i sommar så håller tummarna på samma mönster
 

Canadien

Medlem
Inte LA kanske.. Men kryllade av platser till IAD och ORD tex i somras. Var ofta upp till 6 platser per flight många datum i juli i år. Vi tänkte Washington i sommar så håller tummarna på samma mönster
Även New York brukar få ett gäng platser i Juli som släpps några månader innan.
 

mbglo

Medlem
Försöker boka Avianca-biljetter.
Expertflyer, United och ANA:s hemsida visar ALLA tillgänglighet på de biljetter jag vill ha, men SAS hittar inte tillgänglighet.
Tror ni det kan skilja sig så pass, eller är det bara att ringa igen?
 
Toppen