Senaste nytt

SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

palmen

Moderator
Yiiihaaaaaa! Så, jag pratade med SAS i dag över webben.. och fick veta att jag blir Pandion igen.. Tackar SAS! Vet inte vad jag gjort för att få denna uppmärksamhet men glad blir jag. Mitt hjärta är med SAS och tydligen SAS med mitt!
Måste vara den "okända" förmånen med soft landing till Pandion ett år :)
 

EBGGOT

Medlem
Yiiihaaaaaa! Så, jag pratade med SAS i dag över webben.. och fick veta att jag blir Pandion igen.. Tackar SAS! Vet inte vad jag gjort för att få denna uppmärksamhet men glad blir jag. Mitt hjärta är med SAS och tydligen SAS med mitt!

Unnar dig verkligen men är det inte "ass in seat" som gäller?!
 

NotRyan

Medlem
Unnar dig verkligen men är det inte "ass in seat" som gäller?!

För att bli Pandion måste man väl ha varit bland de 2000 (ok då, viss modifikation eftersom det är olika kvalgrupper) som har haft högst spend ett par år i rad, och hans spend tidigare år kanske räckte även till föregående år när dom summerade ihop....
 
Unnar dig verkligen men är det inte "ass in seat" som gäller?!
Mere i retning af "money in the bank"


Nu har der jo været spekuleret i at Pandion tildeles på baggrund af årlig omsætning set over en årrække.

Hvis man 1, 2 eller måske 3 år i træk bruger rigtigt mange penge hos SAS kan det jo i princippet lade sig gøre at få Pandion år 5 selvom man kun brugte et relativt lille beløb hos SAS i år 4 sålænge man bare har haft et gennenmsnitsforbrug over ex. de seneste 3 år der er i top 2000.
(Det er naturligvis bare spekulation)
 

Traveller

Medlem
I dag kom paketet med mitt nya Pandionkort. Det här året levererat i samma, lite otäcka svarta plastförpackning men innehållandes en slags låda som kortet inte har legat i tidigare. Snyggt förpackat och med två väsktaggar (tidigare år har det bara varit en) som tyvärr är av samma halvdåliga kvalitet som tidigare. I innehållet ligger också "Give your FAMILY a EuroBonus Diamond Card" men som inte är som det låter. Man kan inte ge familjen ett kort utan en i familjen ett kort. Ett smart pass att klistra på din mobil eller liknande finns precis som två läderremmar till taggarna. En mycket trevligare "manual" än tidigare halvdana ligger i och innehåller alla de förmåner man får. En skillnad mot tidigare är att man, som tidigare bjuder på mat+dryck då man flyger i Ekonomi men detta år för Pandion + 1 medresenär eller 4 från egen familj. Helt klart känns det hela som ett kvalitetspaket men visst saknar jag t.ex den fantastiska gåvan som kom med paketen för några år sedan men numera så har ju SAS lagt till det man kallar för Goodie bag där man under året får välja några gåvor. Men, sammanfattat är det här snyggt och känns kvalitet.
IMG_4902.jpg
 

agehall

Medlem
Yiiihaaaaaa! Så, jag pratade med SAS i dag över webben.. och fick veta att jag blir Pandion igen.. Tackar SAS! Vet inte vad jag gjort för att få denna uppmärksamhet men glad blir jag. Mitt hjärta är med SAS och tydligen SAS med mitt!

Bara att gratulera! Uppenbarligen har din flytt inte påverkat ditt resande tillräckligt för att SAS ska sparka ner dig.
 

staff

Medlem
Intressant att valkomstpaketet for Pandion verkar vara pa samma niva som det for Gold pa Virgin Australia...

Hur ser egentligen valkomstkittet for SAS Guld och Diamond ut (aldrig haft hog status pa SAS)?
 
Toppen