Senaste nytt

Sjekk inn og vinn med BusinessClass

Redaksjonen

Medlem
brusselsplane-800x300.jpg

Sommeren har vært produktiv for BusinessClass-teamet. Vi har lansert et nytt forum som er hurtigere og bedre enn noen sinne. Nå har våre søstersider i Danmark og Norge egne forumsider som enda deler mye innhold med vårt svenske forum.

Nå ønsker vi at du sjekker inn og tester våre forum. Derfor har vi laget en enkel konkurranse med fine premier fra Brussels Airlines og BusinessClass-sidene. Alt du behøver å gjøre er følgende:

1. Besøk vårt nye forum på businessclass.no/forum

2. Klikk på www.businessclass.no/forum/login/ og opplev hvor mye bedre forumet har blitt. Har du ikke allerede en konto lager du enkelt din nye konto.

3. Skriv ett innlegg i konkurransetråden (denne). Fortell hvordan du ønsker å benytte disse flyformede mansjettknappene.

Så enkelt er det!

Konkurransen pågår til klokken 23:59 søndag 31/8. Deretter trekker redaksjonen tyve vinnere fra Norge, Sverige og Danmark – i alt 60. En person fra hvert land får Brussels Airlines gullfargede mansjettknapper, ti personer får sølvfargede mansjettknapper og alle tyve får et brev med fire BusinessClass tagger.
 
Last edited by a moderator:

ribro

Ny medlem
Åh, et par av disse hadde gjort seg på meg. Jeg synes det er gøy å bruke mansjettknapper med tema, og siden jeg er så interessert av fly ville et par av disse passet fint på meg.
 

Catalin Nutu

Ny medlem
Sånne har jeg ønsket meg lenge! Jeg har som mål å besøke 5 verdensdeler før jeg blir 35. Dette kaller jeg for "5 før 35" og jeg mangler bare én! Men i begynnelsen av neste år reiser jeg til Sør-Afrika og da er målet nådd! Tenk så flott det hadde vært å lov til å bruke disse knappene på "seiersturen" til CPT! Takk og lykke til til alle :)
 
Toppen