Senaste nytt

Konferensrum (små) Oslo - Tips önskas

Valley

Medlem
Förvisso påsktider i Norge med allt det innebär. Men att det skulle vara så makalöst svårt att fixa var en överraskning.

4 personer under en eftermiddag och en förmiddag.
Tappert försök med några Radisson. Alna kom förvisso tillbaka med ett pris efter 2 påstötningar. NOK 8.000 ???
Plaza ansåg att jag fick ringa tillbaka efter Påsk - men då är det liksom försent sa jag. Kopplad till något, bara tystnad och jag la på luren.
Ringde Scandic (yak) Bastionen där jag varit på möten tidigare. Telefonkö sas det. Jag var nr 1. Efter 10 minuter kunde jag inte vänta längre utan fick lägga på.

Så jag mottager tips på var man kan vända sig där man får svar och som inte vill ha 8.000 för 2 halvdagar
 

Valley

Medlem
Fascinerande bransch.
Inte ens hälften av förfrågningarna besvarades. Med 2 undantag, Bondenheim och Park Inn Oslo kunde övriga enbart lämna pris för övernattning. Övriga få hotell som svarade ansåg att jag även var tvungen att jaga rätt på konferensavdelning för att få ett pris för ett litet mötesrum.

Dessvärre (visade det sig) så var Bondenheim snabbast med svaret varför det fick bli dem. Se separat tråd
 
Toppen