Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag såg ett inlägg hos en annan Frequent flyer grupp som fått information från Tallin. Premium vouchers förlängs enligt det till 28:e februari 2021 och för oss med Elite vouchers från 2019 förlängs dessa till 31:a augusti!

Bättre sent än aldrig om informationen stämmer. Jag hann tyvärr nyss säga upp mitt premium men har ev. gamla nu då långt fram i 2021. God tid att eventuellt jobba in nya också om resandet ser bättre ut.

Fick detta bekräftat per mejl idag från SAS "Guld-support".

Jag har 2 st vouchers som jag skrapade ihop 2019 då jag var Elite kund. Sa upp Elite-kortet i börjar av pandemin. Tror ni förlängda datum (31a augusti) gäller ändå för dessa 'Elite Vouchers' ?
 

palmen

Moderator
Jag har 2 st vouchers som jag skrapade ihop 2019 då jag var Elite kund. Sa upp Elite-kortet i börjar av pandemin. Tror ni förlängda datum (31a augusti) gäller ändå för dessa 'Elite Vouchers' ?
Om datumet stämmer som ryktet säger så absolut, amex drar inte tillbaka vouchers eller liknande om man säger upp kortet. Har du en voucher som omfattas av förlängning kommer den med största sannolikhet att förlängas om det är vad som kommer att göras för aktuell voucher.
 

djmanosv

Medlem
så ni vet :)

upload_2020-10-21_15-50-52.png
 
Avbokade precis en awardresa hos Tallin och frågade då ang utgående vouchers.
informationen jag fick var att vouchers som kommer från Elite kort kommer förlängas till 31a Mars 2021 men hon sa även att de säkerligen kommer förlängas igen när vi kommer närmare Mars.
 

Alf

Medlem
Betyder detta att om jag nu har Classic kortet få jag ingen förlängning av vouchern jag fick när jag hade Premium kortet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen