Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

CMH

Medlem
Nedan kan vara värt att ha koll på under veckan.
Källa: Coops reklamblad
 

Attachments

  • upload_2020-10-12_13-24-26.png
    upload_2020-10-12_13-24-26.png
    362,4 KB · Visningar: 291

BjörnL

Medlem
Nedan kan vara värt att ha koll på under veckan.
Källa: Coops reklamblad

Tyvärr har man ju haft problem att verkligen få poäng tidigare kampanjer av min erfarenhet. Så det gäller att hålla koll och spara kvitton.

Brukar extrapoängen dyka upp direkt vid sådana här kampanjer (när det funkar)? Jag handlade igår och bara de vanliga poängen har kommit in än så länge.
 

palmen

Moderator
Någon som vet när nästa kampanj kommer med 20% extra när man konverterar coop poäng till eurobonus? :)
Nej, men läs forumet dagligen så kommer du vara en av de första som får reda på det.
När det kommer kampanjer annonseras sällan i förväg, och de som har inside får inte säga något.
 

Renato

Medlem
Nej, men läs forumet dagligen så kommer du vara en av de första som får reda på det.
När det kommer kampanjer annonseras sällan i förväg, och de som har inside får inte säga något.

Jag tänkte om det är ett mönster. Har 80k poäng som jag vill konvertera men mer värt att vänta känns det som.

Tack för tipset jag läser alla diskussioner jag följer, dock får jag klagomål från regeringen att jag spenderar för mycket tid på BC men då säger jag bara, " vill du fortfarande åke till Maldiverna?" då brukar det gå bra :)
 

Xpressen

Medlem
Hur funkar det här med tjäna poäng genom COOPs webshop? Gjorde efter tips härifrån ett par köp på CDON via shopen och undrar lite hur lång tid det tar innan poängen syns hos COOP? Står upp till 90 dagar men hur funkar det i verkligheten? Någon som har koll?
 
Toppen