Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Fredde18

Medlem
Nu har det gått en dryg vecka sedan mina ”15-minutes-of-fame” som värvare i augusti tog slut. Utfallet verkar bli 3 värvningar. 1 elite, 1 premium och 1 Classic. Jag tackar och bockar för, för min del, poäng som motsvarar vad spend på kort brukar ge på ett drygt halvår nu inkommet på ett bräde!
 

Fredde18

Medlem
Ny tråd uppe för värvning
Anmäl dig som värvare till Amex/Billhop för oktober/november 2020 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

Det är en liten specialare då det gäller att ha varit med på SAS sista MD80 flight för att kunna bli värvare.
Kul upplägg! Även om det var före min tid. Kanske kan du publicera alla anmälningar, även de som ej blir utvalda, här sen alternativt i md80-tråden för att låta forumet få ta del av så många godbitar som möjligt från denna trip.
 

ekf

Medlem
Kul upplägg! Även om det var före min tid. Kanske kan du publicera alla anmälningar, även de som ej blir utvalda, här sen alternativt i md80-tråden för att låta forumet få ta del av så många godbitar som möjligt från denna trip.

Är det inte bättre att alla bara läser i den andra tråden direkt?
För att kunna bli värvare så ska du ha varit en av resenärerna på denna sista flight med SAS MD80 (den som chartrades CPH-OSL av BC), samt dela något minne från dagen här i denna tråd.
 

Alf

Medlem
Är det inte bättre att alla bara läser i den andra tråden direkt?

Hur menar du då? Den andra tråden är ju tidigare berättelser om upplevelsen. Det som är aktuellt nu är ju nya berättelser och historier som borde komma fram. Jag håller med @Fredde18 om att alla inlämnade berättelser till värvningsanmälan borde publiceras på något sätt.
 

igelkotten

Medlem
Hur menar du då? Den andra tråden är ju tidigare berättelser om upplevelsen. Det som är aktuellt nu är ju nya berättelser och historier som borde komma fram. Jag håller med @Fredde18 om att alla inlämnade berättelser till värvningsanmälan borde publiceras på något sätt.

Alla berättelser som är en del av värvningsanmälan publiceras i andra tråden av den som anmäler sig. Som framgår av ekf:s citat av palmens inlägg.
 
  • Gilla
Reactions: ekf

Brandten

Medlem
Ny tråd uppe för värvning
Anmäl dig som värvare till Amex/Billhop för oktober/november 2020 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

Det är en liten specialare då det gäller att ha varit med på SAS sista MD80 flight för att kunna bli värvare.
Var tyvärr inte med på den sista flighten men var med på den första Air India flighten så hoppas det kommer värvning för det senare.

Skämt å sido. Tycker om att läsa om den här typen av spektakel i en och samma, samlad tråd så det ska bli riktigt kul!
 
Toppen