Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Tonton

Medlem

För sent för att avboka och jag vill ju inte miste om poängen. Alla poäng är bra poäng

30c08b6e2f717d16ebaff49cc41ba52b.jpg
 

agehall

Medlem
Håll koll på att du får in stays/natt för den bokningen! Jag har haft problem ibland när jag anlänt tidigt på morgonen. Inga problem att faktiskt få poäng när man påpekar det, men det har inte kommit med automatik.

Edit: Det var visst redan klart. :)
 
Hotell: Athenee Palace, Bucharest
Datum: 12-13 December
Bokat rum: King Executive
Uppgradering Athenee Suite (verkar deras bästa rum!)
Antal nätter: 1
Status: HHD

Trevligt med rum på 2 våningar! Vardagsrum, matrum och gäst toa på ena våning, sovrum och badrum med bubbelpool på andra.

Kan tillägga att det är mitt första år med HH efter många år som Radisson concierge/platinum. Har fått betydligt bättre uppgraderingar på Hilton hela året.. det bllir en soft landing till Radisson gold nästa år. Status match fungerade verkligen för dem!
 

Tonton

Medlem
Hotell: Hilton Arcadia Resort & Spa Phuket
Datum: 12-14 December
Bokat rum: Twin Deluxe Garden View
Uppgradering Twin Deluxe Plus Garden
Antal nätter: 2
Status: HHD

Imorgon påbörjas min error fare här. Ska bli intressant att se om vi får någon uppgradering då.

Igår försökte de få mig att skrivs på att papper där jag gick med på en 400% prisökning för de nästkommande 3 nätterna. Jag gick givetvis inte med på det och bad om att få tala med GM.

GM är för övrigt densamma som jag mötte och tog en drink med på Conrad Bali tidigare i år. Roligt sammanträffande :)
 
Toppen