Senaste nytt

Bekräftat: SAS har köpt LN-RKP (ex-LAN)

palmen

Moderator
Enligt info från insatta skulle den inte få någon uppgraderad kabin om det var det du syftade på.
 

KalleSus

Medlem
Enligt info från insatta skulle den inte få någon uppgraderad kabin om det var det du syftade på.

Det är vad jag också har hört.
Samtidigt som jag är lite förvånad över att den för tredje gången på mindre än en vecka sätts in på 935/936.
Men det finns säkert något slingnings- och/eller serviceskäl till att det inte har funnits någon annan maskin tillgänglig.
 

palmen

Moderator
Det är vad jag också har hört.
Samtidigt som jag är lite förvånad över att den för tredje gången på mindre än en vecka sätts in på 935/936.
Men det finns säkert något slingnings- och/eller serviceskäl till att det inte har funnits någon annan maskin tillgänglig.
Ja min källa är väldigt insatt i kabinen ombord och det var ett glasklart svar att den inte skulle få nya stolar.
 

WF789

Medlem
Den skal etter hva jeg har lest andre steder brukes som delefly i 2019. Ikke noe mening i å gi den ny kabin da.
 

MrDollar

Medlem
Kan man på något smidigt sätt se/få reda på vilka linjer denna LN-RKP / Fula ankungen historiskt används av SAS? Typ från idag bakåt till 1 år?
Vad jag förstår används den bara om något strular till sig med dem ordinarie a330/340 longhaul
 
Toppen