Cathay Pacific tilbyr nå sine reisende en bedre opplevelse ombord på sine flygninger. Forbedret service, bedre mat og mer komfort – både i business – og First Class. 

Oppgraderingen ombord innebærer mer inspirende smaker, beroligende dufter (!) og mer eksklusive tekstiler, sier Cathay Pacific ubeskjedent i en pressemelding. Mange mindre, men ikke desto svært viktige detaljer skal gi premiumreisrende en best mulig opplevelse ombord.

Bak den ye opplevelsen står blant annet det britiske livsstilsselskapet Bamford som blant annet har utviklet en unik toalettveske med innhold og sengetøy for både First og Business Class.

Reisende i First møtes med et lite serveringsfat med en personlig hilsen, en varm klut og en kopp med oppfriskende «sølvte» med jasmin.

Velvære og helse er også noe som er vektlagt i forbindelse med måltidsutvalget. Nye sunne retter er på plass, og reisende kan eksempelvis velge seg retter med «superfoodingredienser». Disse serveres på nytt porselen fra Noritake med bestikk fra Robert Welch og vinglass fra Riedel.

I First Class er en ny madrass av bomull på plass sammen med nytt eksklusivt trekk, en pute i «full size», og i toalettvesken finnes naturligvis produktene i eksklusive glassflasker.

Reisende i Business Class kan nyte turen med nytt sengetøy fra Bamford. Og nye toalettvesker med fire nye farger som jevnlig endres gjennom året. Også her er en større og mykere pute på plass sammen med tøfler av høyere kvalitet. Det siste har vært etterspurt av mange passasjerer, i følge Cathay Pacific.

Usage: All media worldwide Expiry date: 10 July 24

Usage: All media worldwide Expiry date: Perpetual Usage: All media worldwide..Expiry date: Perpetual

Usage: Worldwide on print OOH, digital, social, IFE, PR, events except TV broadcast Expiry date: 22 Oct 2021

Usage: All media worldwide Expiry date: Perpetual

Usage: Worldwide on print OOH, digital, social, IFE, PR, events except TV broadcast Expiry date: 22 Oct 2021

Usage: All media worldwide Expiry date: 16 Jul 24