I oktober lanserte vi muligheten til å skrive anmeldelser på BusinessClass.no, en funksjon som er blitt meget populær med over 100 innsendte anmeldelser. Nå lanserer vi også vårt nye karaktersystem, et forenklet system der man på ett drøyt minutt skal kunne sette karakter og skrive en kort vurdering om sin flygning, hotell- eller loungebesøk.

Vårt anmeldelsesystem er fremdeles der, og vi ser frem til mange interessante og spennende innlegg som kommer, men vi tror ikke anmeldelser er for alle, å skrive en anmeldelse tar tid og det krever inspirasjon og gjerne ett eller flere bilder for at det skal være veldig bra.

Hvordan?

Å sette karakter er enkelt, og det er hele tanken med det. Du kan sette karakter på flyprodukter, hotell og lounger.

Under respektive flik i menyen søker du etter det flyprodukt, det hotell eller den lounge du vil gjøre en vurdering av. Våre ulike søkefunksjoner er til god hjelp. Etter at du har funnet det du søker etter klikker du på navnet. På neste side, til høyre finner du to mørkeblå knapper;  «Skriv anmeldelse» og «Sett karakter».

Klikk på «Sett karakter». På neste side fyller du i dato for flygningen/hotellbesøket/loungebesøket, deretter setter du karakter på de relevante deler som rom, beliggenhet og mat for hotell, kabin, sete og underholdningssystem for fly, eller interiør og fasiliteter for loungen. Til slutt, skriv en kort gjennomgang på 2-4 linjer hvor du oppsummerer dine erfaringer og kommenterer hvis det er noe du ønsker å avklare i din vurdering.

Ble du oppgradert på hotellet?

I så tilfelle vil vi gjerne at du forteller oss om det. I vår karakterfunksjon for hotell er det mulig å indikere om du ble oppgradert og så tilfelle er det fint om deler med oss hvilket bonuskort du hadde, hvilken romstype du hadde bestilt og hvilken romstype du ble oppgradert til. Denne informasjonen åpner for mange spennende funksjoner fremover.

Som før, er vårt fokus på premiumhoteller, tilhørende store internasjonale hotellkjeder og flyplasshoteller.

Kan man skrive både anmeldelse og sette karakter?

Det er klart du kan, og du trenger ikke gjøre det to ganger. Skal du skrive en anmeldelse er karakterfunksjonen med til slutt, rett før forhåndsvisningen og innsendelse av din egen anmeldelse.

 

Sett karakter