Senaste nytt

Sovande kvinna lämnades på flygplan

Jönsson

Medlem
Bästa sättet att göra en Mileage run med vändande flyg. Lägg dig att sova i din stol fram till dess att returflyget avgår.
 

Thornado

Medlem
Jag som har väldigt lätt att somna så snart jag sätter mig i någon form av fordon i rörelse (brukar säga att jag är världens sämsta sällskap på en roadtrip då jag alltid somnar) är alltid lite nervös när jag åker buss eller tåg och ska kliva av tidigare än ändstationen. Tycker det känns tryggare att flyga då jag alltid trott att man blir väckt när man är framme, men uppenbarligen stämmer detta inte alltid....
 

Delayed

Medlem
"She said she had experienced "reoccurring night terrors" since the incident took place" ja stacars liten... :rolleyes: "still trapped in my seat in complete darkness". Hade någon limmat ihop bältesspännet tro? :eek:
 

igelkotten

Medlem
"She said she had experienced "reoccurring night terrors" since the incident took place" ja stacars liten... :rolleyes: "still trapped in my seat in complete darkness". Hade någon limmat ihop bältesspännet tro? :eek:

Ja, det är hennes upplevelse. Förvånansvärt låg nivå på ditt inlägg.
 

Hachans

Medlem
Ja, det är hennes upplevelse. Förvånansvärt låg nivå på ditt inlägg.

Det stod dessutom i ursprungsartikeln att hon haft problem med ångest och panik tidigare i flygplan. Det är väl inte otroligt att hon därför fått lugnande, somnat och sovit tungt och inte märkt själv att folk gått av.
 
Toppen