Singapore Airlines oppgraderer lounger

En tråd i 'BusinessClass.no' startet av Redaksjonen, 8 Juli 2019.

  1. Redaksjonen

    Redaksjonen Medlem

    Country:
    Norge Norge
    [​IMG]
    Singapore Airlines sin lounge på Changi flyplass i Singapore har absolutt ikke noe å skamme seg over, men nå får den en solid oppgradering.

    Oppgraderingen betyr blant annet mer plass, bedre komfort og større utvalg av mat og vin. Alt i tråd med innspill fra flyselskapets kunder, heter det i en pressemelding fra selskapet.

    De nye loungene skal oppleves som både moderne og elegante, og det er det kjente design-byrået Hirsch Bedner Association som har fått i oppgave å skape den ultimate lounge- opplevelsen. Byrået står blant annet bak Four Seasons Kyoto, og renoveringen av luksushotellet Shangri-La i Dubai, og dette er jo prosjekter som er helt i toppklassen.

    [​IMG]

    For passasjerene som har bestilt suiter eller første klasse venter en ny lounge-opplevelse i The Private Room og First Class Lounge. First Class Lounge beholder sin kjente «flagship» bar, og passasjerene i The Private Room får en egen «fine dining» avdeling i loungen.

    Business Class Lounge øker betydelig i størrelse, og det er sikkert lurt siden denne lungen ofte føles ganske trang, særlig på kveldstid når det er mange avganger – eksempelvis til Europa. Nå skal lungen deles opp i fire tydelige soner. Hver sone skal møte de reisendes ulike behov. For eksempel kan de som har kort tid i loungen få en snack i caféen, mens de som har bedre tid kan se fram til et lengre måltid i loungens «dining hall». Et av høydepunktet i Business Class Lounge blir en full-service bar, som også er frokost-stasjon om morgenen. I tillegg til de ulike spise-områdene, får man egne arbeids- og hvile-områder.

    [​IMG]

    KrisFlyer Gold Lounge blir etter oppussingen dobbel så stor som i dag, og får i tillegg til de større områdene for servering, hvile og arbeid, et eget område hvor de reisende kan ta en oppkvikkende dusj.

    -Utgangspunktet for oppussingen er basert på undersøkelser og tilbakemeldinger fra våre kunder. Våre kunders behov og ønsker kommer alltid først når vi gjør endringer. Vårt mål er at de skal oppleve at loungene reflekterer hva vi som flyselskap ønsker å stå for; kvalitet og gjestfrihet av ypperste klasse, sier Senior Vice President Customer Services & Operations, Mr. Marvin Tan.

    Oppussingen starter i august, og vil være ferdig medio 2021.

    Les mer >>
     

Del denne siden

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om hva som skjer på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bli medlem nå!
×