Senaste nytt

Singapore Airlines första flight från Arlanda till Moskva/Singapore

Swissbob

Medlem
Här var den
 

Attachments

  • IMG_0073.JPG
    IMG_0073.JPG
    50,4 KB · Visningar: 515

silwer

Medlem
Etter security var det nok en kontroll av pass, dokumenter og nøye gransking av ansiktet...hmmmm er du den du sier du er...;-) Men så var det å gå til gate 13 som vi også kom til da vi ankom. Litt ventetid og dokumentgransking før ombordstigning. Vet ikke hvor mange som kom på, men mange gikk også av....I premium economy er det nå 2/3 fullt. Takeoff mot Singapore og smidig climb til cruising level. Nå er klokken 1910 svensk tid og vi har vært i lufta i 4 timer. Middagen bestod av 3 valg - vegetar, biff eller kylling. Mer detaljer om dette senere. Og litt vin. Nå har jeg reclinet mitt sete så mye som er mulig men fotstøtten er en vits, den burde støttet høyere opp, altså, når man hviler bena sitter man med en knekk oppover. Jeg trodde ut fra bilder at dette skulle være bedre, men jeg har kompensert med å legge carry on skrått ned mot bulkhead og polstrert med teppe og pute:) Det funker...so far.... Men jeg må si at jeg gleder med til å fly biz hjem fredag aften...

Många gick också av? De har väl inte fifth freedom-rättigheter mellan Arlanda och Moskva?
 
Toppen