Senaste nytt

Singapore Airlines byter till A350 utan first från Köpenhamn from 1 november 2019

Myllys35

Medlem
Mer info den 20 november. Hur snabbt kan ett sådant här byte genomföras? Har en resa i F om knappa två månader, vore riktigt trist att gå miste om den.
 

ELOS

Medlem
Strategin borde ju vara att begära rerouting via annan hub som har first t.ex. Frankfurt, Paris, Zurich, London. Att de sedan inte gör det utan visst motstånd tror jag man kan förvänta sig....
 
Last edited:

Abbs

Medlem
Det är iallafall fortfarande bokningsbart i F så de har ej börjat blocka availability. Tråkiga nyheter, får hoppas på fördelaktig ombokning och sitta still i båten.
 

Canadien

Medlem
Har någon uppgifter om hur bra de lyckats sälja F på denna sträckan? Får känslan av att det varit relativt lätt för Eurobonus att hitta platser trots att det är så liten kabin.
 

NTA

Medlem
Har någon uppgifter om hur bra de lyckats sälja F på denna sträckan? Får känslan av att det varit relativt lätt för Eurobonus att hitta platser trots att det är så liten kabin.
Har gjort CPH-SIN ett par gånger i år, både i F och C. F är aldrig full. Sista två gångerna jag flugit F har det bara varit jag i kabinen. Så dem gör nog rätt i att försöka fylla C på en A350 istället.
 
Toppen