Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag fick ett mail från Tre att det hade blivit något tekniskt fel på min beställning, Startpaket Bredband, och att jag skulle beställa igen. Dock så syntes poängen under Kommande ändå. Jag gjorde som Tre ville och gjorde en ny beställning, via SAS portalen igen. Får se vad som händer, men det ser ju bra ut än så länge iaf. Trevlig helg!
 

Johans00

Medlem
Jag fick ett mail från Tre att det hade blivit något tekniskt fel på min beställning, Startpaket Bredband, och att jag skulle beställa igen. Dock så syntes poängen under Kommande ändå. Jag gjorde som Tre ville och gjorde en ny beställning, via SAS portalen igen. Får se vad som händer, men det ser ju bra ut än så länge iaf. Trevlig helg!
Glöm inte heller att aldrig säga upp något inom 14 dagar efter du beställt (Dn,Di, Nextory, hallon, swiftr osv) då gäller ångerrätt och "köpet" ger inga poäng.
Trevlig helg och välkommen till den stora poängjakten!
 
Last edited:
Hej, på Buyersclub kan man tjäna 1000 poäng står det. Måste man köpa något där eller räcker det med att prova på det en månad gratis? Någon som vet? Trevlig kväll
 
Hej, på Buyersclub kan man tjäna 1000 poäng står det. Måste man köpa något där eller räcker det med att prova på det en månad gratis? Någon som vet? Trevlig kväll

Jag fick inga poäng för ett köp utan behövde efterregistrera poängen och då fråga dom om kvitto och ordernummer så jag antar att man behöver köpa något.
Tror det nämnts tidigare i tråden om just buyersclub så prova sök på de så kanske du får ett mer säkert svar :)
 
Toppen