Senaste nytt

SAS Webshopping

Homer

Medlem
haha, blir dock väldans dyra poäng... lite overkill också med 3500m2 och 70% sluttning när tomten är platt och endast 450m2.
Bättre lägga de 40k i mellanskillnad på att köpa en (partner kompanjon fare) i F till utvald destination och då dra in ca 70-80.000 eurobonuspoäng.... genom family pool.

Den har även (fast det finns det flera som har, dock inte de billigaste)

GPS-STÖDD NAVIGERING
Ett inbyggt GPS-system skapar en karta över trädgården, inklusive var begränsnings- och guidekablarna finns utlagda. Husqvarna Automower® registrerar sedan vilka ytor i trädgården den har klippt och anpassar sitt klippmönster därefter. På så vis blir alla delar av gräsmattan garanterat klippta med bästa möjliga resultat.

Husqvarna lanserar satellitnavigering för robotgräsklippare - M3
 

Homer

Medlem
Tyvärr har den inte 5G uRLLC med V2X nyckelpiga collision avoidance så den går bort.


Jag trodde att det var sånt här som var viktigt för din del!?

LED strålkastare

Energisnåla LED-strålkastare för bättre synlighet i mörker. Strålkastarna blinkar om något fel inträffar

upload_2020-5-27_8-25-49.png
 

Doctor-X

Medlem
Ms Doctor-X vill ha en specifik vattenkokare, som jag inte hittat på någon svensk webshopp men finns på en i Finland (Kahvikaveri.fi) som levererar gratis till Sverige. Onlinebutiken finns inte i den svenska onlineshoppen för Eurobonus men i den finska med 30p/10€. Så vitt som jag kan läsa mig till finns det inga villkor som säger att det inte skulle vara ok att beställa därifrån, jämfört med vissa erbjudande från Danska-onlineshoppnen som klart och tydligt skriver att det endast gäller danska Eurobonus kunder mm. Så frågan är är det ok att beställa från finska onlineshoppen?
 

Canadien

Medlem
Ms Doctor-X vill ha en specifik vattenkokare, som jag inte hittat på någon svensk webshopp men finns på en i Finland (Kahvikaveri.fi) som levererar gratis till Sverige. Onlinebutiken finns inte i den svenska onlineshoppen för Eurobonus men i den finska med 30p/10€. Så vitt som jag kan läsa mig till finns det inga villkor som säger att det inte skulle vara ok att beställa därifrån, jämfört med vissa erbjudande från Danska-onlineshoppnen som klart och tydligt skriver att det endast gäller danska Eurobonus kunder mm. Så frågan är är det ok att beställa från finska onlineshoppen?
Kör på, står det inget om enbart finska kunder så är enligt min erfarenhet sannolikheten god. Har fått poäng från Norska och Danska portalköp tidigare.
 

varva77

Medlem
Noterade att Stockholms Restauranger försvunnit från parter-sidan:
EuroBonus-partner – Stockholms Restauranger & Wärdshus | SAS

Sidan ligger dock kvar och kan sökas fram via google.

Edit:
De ligger nu under SAS Everyday istället och gått från 1p per 1kr till:
STOCKHOLM FISK 50p/100kr
SJOPAVILJONGEN 50p/100kr
SOUTHSIDE PUB 50p/100kr
ÅNGBÅTSBRYGGAN 50p/100kr
WÄRDSHUSET ULLA WINBLADH 50p/100kr (i rekonstruktion?)

Någon som vet som det fortfarande är att man måste dra sitt fysiska kort? Otydligt..
upload_2020-5-29_17-7-30.png
.
upload_2020-5-29_17-7-9.png
 
Toppen