Senaste nytt

SAS Webshopping

Skogi

Medlem
MyBeat, Vimla, Hallon är alla att rekommenderas. Övertygade morsan att byta från icke eurobonuspoänggivande kontantkort till Vimla i tre mån. 25kr/mån. För 2000 Eurobonuspoäng under kampanj.
 

barrskog

Medlem
Är det någon som har känsla för när Byggmax brukar kampanja? Ska renovera om huset och då känns det som ett riktigt intressant alternativ.
 
Sambon skulle efterregistrera Simple Feast nu. När blev de ändrat att man kunde efterregistrera när man inte fått bekräftelse inom 48h, vart ju alltid att man inte fått poäng tidigare? Var ju en förbättring i alla fall så att man snabbt kan gå in o fixa strax efter sitt köp.
 

samet

Medlem
Sambon skulle efterregistrera Simple Feast nu. När blev de ändrat att man kunde efterregistrera när man inte fått bekräftelse inom 48h, vart ju alltid att man inte fått poäng tidigare? Var ju en förbättring i alla fall så att man snabbt kan gå in o fixa strax efter sitt köp.

Vet inte exakt dag de ändrade men jag upptäckte det i början av sommaren.
 
Kanske en dum fråga, men om jag köper ex. en kamera från Dustin Home via portalen och väljer att delbetala den, får jag ändå 20 poäng / 100kr? Får väl inte för betalkort då jag kör delbetalning men borde bli en del poäng iom kameran kostar 23k.
 

Fredde18

Medlem
Slår ett slag för Readly, 750p just nu. Kostade 9kr för första månaden men tog det på paypal så det blev ytterligare 1.35p in på amexkontot (avdelningen många bäckar små :D)
Signade upp mig och blev grymt impad över antalet tidningar och magasin man får tillgång till! Jag kan mycket väl tänka mig att hänga kvar för 99kr/månad sen. Man får ju knappt 2 magasin IRL för det priset och här finns det tusentals.
 
Toppen