Senaste nytt

SAS Webshopping

Ilmu90

Medlem
Aldrig upplevt några problem när jag köpt varor via Chrome med flera add-ons. Under mina tre år har alla poäng registrerats som inkommande och betalats ut korrekt. Sen har jag likt andra behövt maila med "Casper" för att poängen inte kommit in efter 8 veckor, men har inte haft mer problem än så.
 

aikelo

Medlem
Handlade precis lite från HM via mobilen. Efter färdigt köp, upptäckte jag att jag inte hade handlat via en ny flik i Chrome utan att shopping portalen hade öppnat HM appen i telefonen.
Så nu undrar jag om jag blir utan poäng eller löser det sig ändå?
Svarar mig själv. Det funkade faktiskt att få poäng helt automagiskt trots att appen öppnades.
731523c504f945a8721ccbe3344af3e5.jpg
 

Skogi

Medlem
Som @Tonton sa tidigare så var det bara att hålla ut och mycket väl trillade det in lite poäng. Dock mer än väntat. 816 istället för 786. Men men, många bäckar små heter det väl.
 

MTheC

Medlem
Har inte haft några problem att få poäng vid shopping via webbshoppingportalen men har nu fått poäng för ett köp jag aldrig gjort. Jag var på väg att göra ett köp via en butik men skulle köpa flera saker från samma webbshop och när jag kom till sista produkten så var den slut så jag genomförde aldrig köpet men fick sen ändå poäng för det som om köpet hade genomförts.
 

Kimmen00

Medlem
DN.se just nu 1000p.

Är det ngn annan som inte får det att fungera? När man klickar på länken i portalen blir erbjudandet 6 mån till halva priset (359 sek). Står ju 2 månader gratis på portalen.
 

Fredde18

Medlem
DN.se just nu 1000p.

Är det ngn annan som inte får det att fungera? När man klickar på länken i portalen blir erbjudandet 6 mån till halva priset (359 sek). Står ju 2 månader gratis på portalen.
Har inte provat nyss men tecknade för frun efter sommaren. Något hade dock blivit knasigt, oklart om det var mitt fel, men hon fick två mail med 1 minuts mellanrum med ”vi har registrerat ditt köp”... osv. på samma deal, DN digitalt. Konstigt tyckte jag men lät det vara.
Strax kom också ett argt mail från SAS-representant som sa att vi skulle sluta nyttja samma erbjudande 2 gånger. Fortsätter vi sparkas hon ut från Eurobonus. (Inte exakt med dom orden men det var andemeningen). Jag bedyrade min oskuld och bad dem kreditera den felaktiga, dubbla, beställningen. Det skulle de göra. Men det skedde aldrig och 2000p totalt damp in på kontot.
DN sades upp och jag var dubbelt så glad trots den oklara inledningen!
 

Kimmen00

Medlem
Nu har de uppdaterat texten gällande dn.se:

"
Nyheter, fördjupning, sportnyheter, ekonominyheter, utrikesnyheter, debatt, ledare, kultur, webb-tv och bloggar. DN.se är utsedd till Sveriges bästa nyhetstidning. Läs DN Digital Bas med 50% rabatt i 6 månader - du sparar 365 kr. Du betalar totalt 349 kr - prenumerationen avslutas automatiskt.

Vänligen notera: Den här kampanjen kan bara användas en gång per Eurobonus-medlem. Det innebär att det endast utbetalas poäng en gång för varje unikt Eurobonus-nummer. Poäng registreras automatiskt efter upp till 8 veckor. Kampanjen gäller endast svenska EuroBonus-medlemmar."
 

Ilmu90

Medlem
Har inte haft några problem att få poäng vid shopping via webbshoppingportalen men har nu fått poäng för ett köp jag aldrig gjort. Jag var på väg att göra ett köp via en butik men skulle köpa flera saker från samma webbshop och när jag kom till sista produkten så var den slut så jag genomförde aldrig köpet men fick sen ändå poäng för det som om köpet hade genomförts.
Det hände mig också en gång. Förstod inte varför poäng kom. Trodde att köpet hade genomförts trots att jag aldrig betalade.o_O
 
Toppen