Senaste nytt

SAS Webshopping

Detta är inte i webbshoppen men direkt relaterat till poängjakten.

7277e5b3847a6ae8decab0d21f6a0585.jpg


Billigaste abbonemang 269kr (10/10mbit), sen 309kr (100/10mbit) eller 339kr (100/100mbit). Bindningstid 24 månader.

Läs mer på www.eurobonus.a3.se

Kampanjen har löpt sedan 25 feb, och kommer säkert löpa längre.

Återkoppling.

Jag fick detta inkopplat häromdagen 24 april, tjänsten 100/100 fiber. idag kom poängen.

a887ff63fa21ccf3c7f8c3981bed2935.jpg
 
Har någon lyckats köpa Samsung-tv 43tum för 7990? När jag väljer den står det inget pris och typ lageravisering, betyder det att det inte går att köpa den genom dealen?

Nej, det går inte.
Har stått lageravisering sedan start och har även kontaktat Samsung vid flera tillfällen och frågat varför det inte går att förköpa den teven men att andra går bra? Inte fått något bra svar utöver att man ombeds kolla vid ett senare tillfälle så det är nog tyvärr bara att glömma den teven i kampanjen. Tyvärr!
 

samet

Medlem
Om man är sugen på att köpa en Samsung QLED-TV finns möjligheten att tjäna 30K poäng vilket är länkat från Offers and news | SAS till Köp nya Qled TV. Få 30 000 SAS EuroBonus Extrapoäng | Samsung Sverige. 7990 SEK för billigaste 43-tummaren, inte kollat om priserna är konkurrenskraftiga. Övriga produkter ger 30 poäng per hundra kronor.

"Just nu får du 30 000 SAS Eurobonus Extrapoäng vid köp av QLED 2019, för övriga produkter får du 30 EuroBonus Extrapoäng för varje 100 kr du handlar för. Det är inte möjligt att registrera SAS Eurobonus Extrapoäng i efterhand. Poängen för ditt köp kommer att finnas tillgängliga på ditt EuroBonus-konto 40 dagar efter att din order har skickats från oss. Returnerar du en produkt kommer du inte att få några poäng på köpet. Kampanjen kan inte kombineras med andra erbjudanden eller rabatter på samsung.com. Är du inte redan SAS-medlem kan du enkelt bli det och samtidigt få ett EuroBonusnummer här".

Synd att de inte tar Amex... :mad::mad::mad:

När jag kollade i slutet av mars tog de inte Amex.
Idag när jag fick tummen ur att beställa så tog de Amex.

Ibland skall man ha tur också... ;)
 

andersson.j

Medlem
Green friday hos gymgrossisten t.o.m måndag 29/4. Ovanligt bra priser på t.ex. best bar. Dock verkar inga rabattkoder fungera.

Dagens tips är därför att istället beställa från bodystore för där fungerade benifys 10%-kod. Notera dock att green friday verkar ta slut idag söndag 28/4 hos bodystore.

60 EuroBonuspoäng per 100 kr gäller hos både gymgrossisten och bodystore.
 
Green friday hos gymgrossisten t.o.m måndag 29/4. Ovanligt bra priser på t.ex. best bar. Dock verkar inga rabattkoder fungera.

Dagens tips är därför att istället beställa från bodystore för där fungerade benifys 10%-kod. Notera dock att green friday verkar ta slut idag söndag 28/4 hos bodystore.

60 EuroBonuspoäng per 100 kr gäller hos både gymgrossisten och bodystore.

ok det funkar att få EB-poäng med rabattkoden?
 
Kan tipsa om att det går att få poäng för varje ny kampanj på Bonniers tidningar. Har fått poäng tre gånger på DN, två gånger på DI och utöver det på diverse magasin. Så länge kampanjen inte har nyttjats tidigare så går det bra att lyfta poäng. Det är såldes inte enbart nya prenumeranter som gäller.
Jag fick avslag fjärde gången jag provade DN. Kampanjerna avsåg olika poängsummor (500, 555, 722 samt 750) så jag tycker de borde räknas som olika kampanjer.
 
Toppen