Senaste nytt

SAS Webshopping

Har någon lyckats köpa Samsung-tv 43tum för 7990? När jag väljer den står det inget pris och typ lageravisering, betyder det att det inte går att köpa den genom dealen?
 

Robert flysas

Moderator
Lyko och Eleven är riktigt snabba. Från köp till poäng på kontot tar aldrig längre än 12 timmar, oftast inom 3-4 timmar. Måste vara snabbast ?
 

Axxo

Medlem
Sas har ett erbjudande på nu Mat.se nu. Få 500 poäng vid beställning av minst 500kr.

Det står i villkoren att det inte går att kombinera med rabattkod från mat. - Brukar man kunna lösa det ändå?
 

gneken

Medlem
Sas har ett erbjudande på nu Mat.se nu. Få 500 poäng vid beställning av minst 500kr.

Det står i villkoren att det inte går att kombinera med rabattkod från mat. - Brukar man kunna lösa det ändå?
Nej, du tar en risk genom att använda rabattkod. Jag gjorde det igår med Eleven och kommer nog inte få några poäng. Vanligtvis får man Mail rätt snabbt att köpet är registrerat.
 

Capa

Medlem
Är i samma situation som @kander och @chronomaster. Sitter med en gammal 46" 1080p. Den är gammal som gatan men fungerar fint så har inget omedelbart behov av att byta ut den. Denna deal är förstås lockande, men hur bra är produkterna? De verkar som de nyligen har lanserats. Frågan är om man ska vänta på OLED eller köpa någon av modellerna i denna kampanj? Kanske lite OT i denna tråd. Ett annat problem är att OLED inte verkar finnas i 49-50". Vi får svårt att få in något större än så där TVn sitter idag.. Hittar ingen mindre än 55" så jag kanske har svaret redan där :D.

Svarar mig själv här. För info till er andra. LG kommer att släppa en OLED i 48" senare i år eller i början av nästa år. LG tillverkar alla OLED skärmar (oavsett fabrikat på TV-tillverkaren) så det finns hopp nu för oss som tycker att 55" är för stort eller där det inte passar. Så jag väntar på den nya 48" OLED från LG, senast om ett år borde den finnas. Tittade lite snabbt idag och jämförde olika modeller i butik, tycker OLED är snäppet vassare, men det är såklart individuellt och beror på användningsområdet. Nackdelen är att det inte blir några 30.000 poäng denna gång :).
 
Toppen