Senaste nytt

SAS Webshopping

Fick mailet idag om att det va registrerat för köp hos halebop, även om det va veckor sen jag gjorde det. Timmar efteråt så kom poängen. Hade inte förväntat mig mig poäng då det mailet brukar komma direkt.
Sedär, då finns det ju hopp :)
Annars får jag trösta mig med DN och DI-poängen som trillade in nyss :)
 

gneken

Medlem
Prova på DN gratis i två månader - ej någon bindningstid.

Aktuell kampanj: Tjäna 1 000 poäng *
I vanliga fall 750 poäng

*Läs DN digitalt 2 månader gratis (därefter tillsvidare 119 kr per månad utan bindningstid). Om du avslutar dit abonnemang inom 14 dagar utbetalas inga poäng.

--------------
Det är väl bara att säga upp efter 2 veckor?
Ja det stämmer.
 

Axxo

Medlem
Tack för svar, hur gör man med DI då?

*Om du avslutar dit abonnemang inom 14 dagar utbetalas inga poäng. Uppsägning av abonnemang ska göras över telefon eller via mail.

DI prova på 1 månad, kan man avsluta efter 14 dagar ? eller måste man avsluta inom 14 dagar
 

gneken

Medlem
Tack för svar, hur gör man med DI då?

*Om du avslutar dit abonnemang inom 14 dagar utbetalas inga poäng. Uppsägning av abonnemang ska göras över telefon eller via mail.

DI prova på 1 månad, kan man avsluta efter 14 dagar ? eller måste man avsluta inom 14 dagar
Japp, efter 14 dagar.
 

Axxo

Medlem
Jag har gjort några köp via portalen, hur vet jag att poängen är på väg?
Kan man kolla det någonstans eller får man ett mail efter köpet?
 
Jag har gjort några köp via portalen, hur vet jag att poängen är på väg?
Kan man kolla det någonstans eller får man ett mail efter köpet?
Du ska få både mejl när din beställning registreras och när dom för över poängen till till Eutobonuskonto. Detta ska även återspeglas när du loggar in i SAS Onlineshoppingportal, under fliken "Mitt Konto" där du ser en tabell med "Poäng påväg" samt "överförda poäng".

Det funkar sällan problemfritt.
 

kander

Medlem
Jag har gjort några köp via portalen, hur vet jag att poängen är på väg?
Kan man kolla det någonstans eller får man ett mail efter köpet?
Ibland kommer ett mail från SAS om att köpet har registrerats en stund efter köpet, ibland dröjer det länge innan mailet dyker upp, och ibland får man det inte alls. Ett tips om du tänkt göra många portalinköp är att skapa ett kalkylark där du håller koll på inköp med datum och huruvida poängen registrerats eller kommit in. Om något inte kommit in så kontaktar du kundservice via portalen och hänvisar till orderdatum och nummer.
 

Axxo

Medlem
Du ska få både mejl när din beställning registreras och när dom för över poängen till till Eutobonuskonto. Detta ska även återspeglas när du loggar in i SAS Onlineshoppingportal, under fliken "Mitt Konto" där du ser en tabell med "Poäng påväg" samt "överförda poäng".

Det funkar sällan problemfritt.

Fliken under "mitt konto" står det endast "Sakande poäng?"
 

Axxo

Medlem
Ahh, sorry, jag såg nu att man var tvungen att klicka på mitt konto för att se "poäng pä väg till dig" Missuppfatta dig

Det står 0 poäng är på väg än så länge.
 
Toppen