Senaste nytt

SAS upphör med Anthon Berg mintchoklad

011430121

Medlem
När lagret är slut upphör SAS att servera den lilla chokladbiten från Anthon Berg med mintfyllning
Har serveras även i GO kostnadsfritt tillsammans med kaffet, det är väl någon sparprogram som gör att denna bit försvinner.

IMG_0955.JPG
 
När lagret är slut upphör SAS att servera den lilla chokladbiten från Anthon Berg med mintfyllning
Har serveras även i GO kostnadsfritt tillsammans med kaffet, det är väl någon sparprogram som gör att denna bit försvinner.

Visa bifogad bild 62341
SAS måste någonstans sluta med affärsmodellen att ta betalt som ett premiumbolag men leverera som ett budgetbolag. Jag tror inte att det blir bra i längden...
 

Jönsson

Medlem
SAS absolut största problem och fel.. "vad skall vi vara? Norwegian eller Swiss?"

Det är väl det som är SAS nisch. Att lägga sig någonstans mittemellan för innevånarna i landet(länderna) lagom. Det är många skandinaviska företag som levererar mellanprodukter för vi som inte kan bestämma oss om vi vill ha en stor eller en liten, en billig eller en dyr, en stark eller en svag. Mittemellan eller lagom blir bra.
 
Shit vilken icke-fråga. Om dom kan spara pengar på en sån tramsgrej är det väl bara bra att dom gör det? Köp en chokladbit på 7-eleven istället när du ska flyga economy :)
 

Börnen

Medlem
Har faktiskt aldrig sett till sådana chokladbitar. Men så gör jag mina 90 leg per år på en linje som till och med denna vecka är SAS monopol. Dom kanske bara har delats ut där det finns konkurrens ?
 

palmen

Moderator
Jag har fått dom ibland inom Europa men brukar ju finnas på longhaul i Business från buffen. RIktigt goda, tråkigt om de försvinner.
 
Toppen