Senaste nytt

SAS stoppar alla awardbokningar med Star Alliance

chazzie

Medlem
Utgå ifrån att det tidigast öppnar upp 2021, då slipper du den värsta besvikelsen.

Frågan som är på allas läppar är såklart det, men jag tror du har en ganska vettig uppfattning där, förhoppningsvis i första halvan av 2021, men jag tror nog inte SAS själva har ett datum eller ens ungefärlig tidpunkt i tanken nu, de avvaktar likt alla andra hela världens "reboot".
 

palmen

Moderator
Frågan som är på allas läppar är såklart det, men jag tror du har en ganska vettig uppfattning där, förhoppningsvis i första halvan av 2021, men jag tror nog inte SAS själva har ett datum eller ens ungefärlig tidpunkt i tanken nu, de avvaktar likt alla andra hela världens "reboot".
Ja, hade de haft en plan för när de "vet" att de kommer öppna hade de nog sagt något.
Just nu handlar det ju bara om att rädda så mycket som möjligt.
Lär inte öppna upp innan flygande återgår till något mer "normalt tillstånd" vilket kan vara i höst, nästa år, eller senare. Personligen tror jag att vi i höst får någon info om vad vi kan förvänta oss, vad som händer med voucher osv. Fram till dess är det bara sitta i båten och vänta
 
Toppen