Senaste nytt

SAS och Hotels.com i samarbete - poängintjäning?

Nahoj

Medlem
Förvisso, men man kan tycka att detta inte handlar om att registrera retroaktivt, utan om få Eurobonus att leverera de utlovade poängen till oss som faktiskt fyllt i korrekt EB-nummer i bokningen?

Därför är det bra att informera huruvida medlemsnumret de facto ska fyllas i. Det är ju väl känt att det ibland inte är tillräckligt att enbart fylla i siffror vid registrering, utan att man behöver fylla i de nämnda prefixen på ett specifikt sätt. Vore önskvärt att SAS Eurobonus kan strunta i prefixen i framtiden, och att det därefter skulle räcka med att enbart fylla i siffror (oavsett medlemsnivå), såsom exempelvis KLM/Air France Flying Blue eller Lufthansas Miles and More.
 

banditan

Medlem
Jag bokade hotell igår och då visades en tydlig felmarkering om man inte fyllde i fältet korrekt - det gick liksom inte att göra fel. Jag hade att välja på att fylla i rätt eller inte fylla i något alls.
 

rob74

Medlem
Var hittar man detta via SAS nya sida? Jag bokade ett hotell i Japan via den gamla sidan.
Nu hittade jag denna:
SAS - erbjudanden och rabatter på hotellbokning. Mer än hundratusentals hotell över hela världen

Och här står det: "Tjäna 1 mile för varje 1 CAD du spenderar"...
Sist jag var inne stod det 600 poäng per vistelse.
Hur 17 har jag plötsligt hamnat i Kanada???
Båda bilderna är via samma länk och som det visas just nu.

CAD.jpg


SAShotels.jpg
 

Attachments

  • CAD.jpg
    CAD.jpg
    35,5 KB · Visningar: 240
Last edited:

rob74

Medlem
Nu hittade jag var i menyerna hotels.com finns. Men det händer absolut ingenting när man klickar på den länken...

Partnermeny.jpg
 
På nya sidan så väljer du hotell på första sidan istället för flyg.
Då kommer du in i portalen.
När jag klickar där så kommer jag till den gamla sas-sidan där man bokade hotell för eurobonuspoäng

Var hittar man detta via SAS nya sida? Jag bokade ett hotell i Japan via den gamla sidan.
Nu hittade jag denna:
SAS - erbjudanden och rabatter på hotellbokning. Mer än hundratusentals hotell över hela världen

Och här står det: "Tjäna 1 mile för varje 1 CAD du spenderar"...
Sist jag var inne stod det 600 poäng per vistelse.
Hur 17 har jag plötsligt hamnat i Kanada???
Båda bilderna är via samma länk och som det visas just nu.

Visa bifogad bild 60354

Visa bifogad bild 60353

De verkar ha ändrat, nu står det så här istället:
Namnlöst.jpeg
 
Last edited:
Toppen