Senaste nytt

SAS nya hemsida

aldrighemma

Medlem
Här:
Skärmklipp.PNG

Du kommer till den bilden om du först klickar på bokningen för att komma till detaljvy.
 

Elberto

Medlem
@aldrighemma

Precis. Tror du menar så här:
upload_2017-1-15_12-22-13.png


Klicka sen på första bokning för att kommer till detaljvyn.

Sen så tror jag att "Lägg till fler väskor" finns inte i min bokning.

upload_2017-1-15_12-25-55.png


Se du den funktionen alltså på samma position i din bokning?
 

Homer

Medlem
Sittplats.jpg

Innan jag valt plats stod det "köp sittplats" jag klickade på den valde plats utan problem,
om jag därefter klickar på den ikonen händer ingenting om jag däremot klickar på Köp Målt
eller Lägg till fler väskor kan jag välja plats
 

TjudöBoy

Medlem
Mycket frustrerande denna nya sida!! Då jag loggade in å testade boka en resa "hakade sen upp sig före" just före betalning men då jag loggade ut och testade boka fungerade det perfekt!!??o_O
 

doc

Medlem
Jag bara älskar den som fått idén att lägga en knapp med blå text mot mörkblå bakgrund. Hela SAS grafiska koncept har gått från stilren skandinavisk design till "jag leker hemma i MS Paint". Samma sak med SAS uniformer. Men har man ett varumärke vars grund går ut på att vara konsekvent inkonsekvent och vars kommunikationsidé är att "ju fler olika budskap vi sänder ut, desto större är sannolikheten att någon tycker om något av det vi säger" så ska man väl inte förvänta sig mer. Men vad vet jag, jag är ju bara läkare och inte kommunikationsansvarig.
 

thh

Medlem
Jag har redan bokat 4 norwegianbiljetter till de närmaste veckorna pga att jag ledsnat på SAS hemsida. Jag har bokat 0 biljetter med SAS sedan de skiftade hemsida.

Som någon som tyckte SAS började komma på rätt spår med rimligt prissatta plusbiljetter, nya plan som var tystare och med mer utrymme så tycker jag det är tråkigt men jag tål inte dåliga IT system. De ska bara fungera.
 

Delayed

Medlem
För mig så fungerar det med att klicka på bokningen för att få upp en detaljerad bild av den, och sedan klicka på "Lägg till fler väskor". Då kommer man till den gamla sidan för seating osv...
Ha, Ha, Ha. Hur kom du på detta? Övernaturliga krafter eller har du en bakgrund på SK-IT?

Klicka på "Lägg till fler väskor" när man vill välja plats, SAS-logik när den är som bäst. :p
 
Toppen