Senaste nytt

SAS med ny livery på planen

palmen

Moderator
Ingen hemlighet längre verkar det som då informationen nu finns på diverse andra sidor på nätet.
Verkar bli en ny livery för SAS, har ju ryktats en hel del om detta via sociala medier och diverse hintar har givits från olika konton på instragram mm.

Återstår att se exakt vad det blir för ändringar, men det kommer att avslöjas under nästa vecka (19 september enligt info).

Finns även en post om detta på SAS egen facebook
Coming Soon 19.09 #TravelersForTheFuture - SAS - Scandinavian Airlines | Facebook
 

Ricci

Medlem
Ingen hemlighet längre verkar det som då informationen nu finns på diverse andra sidor på nätet.
Verkar bli en ny livery för SAS, har ju ryktats en hel del om detta via sociala medier och diverse hintar har givits från olika konton på instragram mm.

Återstår att se exakt vad det blir för ändringar, men det kommer att avslöjas under nästa vecka (19 september enligt info).

Finns även en post om detta på SAS egen facebook
Coming Soon 19.09 #TravelersForTheFuture - SAS - Scandinavian Airlines | Facebook
Synd att man inte kan ta det samma dag som det är AW-event med SAS i CPH 17/9.
 
Är det bara jag eller känns det här verkligen som nåt vettigt att kasta många miljoner på när tiderna kanske inte är de bästa? Plus att det ser väl ut som att de försöker komma närmare finnair, märkligt.
Jag håller med till fullo. Sagt i någon annan tråd tidigare - den de har idag är det inget fel på. Känns inte omodern trots sin ålder. Nu har de ju dessutom en ganska stor flotta med A320NEO och relativt nya A330E samt en helt ny A330E de tog emot nyligen... Dessa målas ju om sist gissar jag men känns onödigt att ändra. Finns bättre hål att stoppa pengarna i. Utveckling av stabilare hemsida, ny servis i C, bättre mat och dryck i loungen.... listan kan göras lång.
 
Toppen