Senaste nytt

SAS inför gräns på tre alkoholhaltiga drycker per resa i SAS Plus

A

Aurora

Guest
Du overser det væsentlige.

Det er uvigtigt om man skal betale for Chips og Smoothies fordi de ligger i en anden vogn, de er i et skab eller fordi julemanden kommer flyvende med dem sammen med alle hans rensdyr.

Det væsentlige er at man SKAL betale for smoothies og chips.

Jeg tror de fleste her et totalt ligeglade med hvordan SAS klare ting og sager internt, vi er interesserede i at få den service vi har købt, herunder chips og smoothies i SAS Plus på interkontinentale flyvninger.

Bottom line er at SAS ikke kan kommunikere tydeligt til kunderne.

Ja, du er flink å gjenta deg selv du også :) Godt vi har noe til felles.
 
Någon som vet vad som gäller på resa mellan Köpenhamn och Stockholm?
Vi frågar så får vi se vad vi får för svar :)
31d9d441720df864a6ba8ca525294fc3.jpg
 

star flyer

Ny medlem
Du har ikke fått med deg hvorfor smoothie og chips har blitt inkludert i "betalings"-segmentet på SAS PLUS IC, men det har ingen ting med å spare penger å gjøre iallefall. Anbefaler deg å lese tråden om saken her på forumet.

Det er bekreftet internt i SAS at dette gjelder alcoholic beverages, men jeg fikk ikke med meg om det kun gjelder drinker (som i den norske forstand: drinker) eller om det gjelder all alkohol.

Okei? Din kilde PC "bekreftet" det i går på Bonusfeber - så det er din interne kilde i SAS? Haha.

Hvis du mener at "Drinks" er en egen kategori - da er "Sparkling Wine", "SAS Classic Wine", "SAS Selected Red Wine" og "Beer" egne kategorier? Neppe.

SAS har gjort det tydelig (noe som er veldig bra): 3 enheter drikke er inkludert. Mer eller mindre.

Ikke gjør noe mer avansert enn det er. 3 = 3.

PS (du som tydeligvis har så god peiling på trallefordelingen på IC): Nå skal de kun laste smoothies i trallene i aft galley på B736 med norsk reg ;).
 

EBGGOT

Medlem
Du har ikke fått med deg hvorfor smoothie og chips har blitt inkludert i "betalings"-segmentet på SAS PLUS IC, men det har ingen ting med å spare penger å gjøre iallefall. Anbefaler deg å lese tråden om saken her på forumet.

Det er bekreftet internt i SAS at dette gjelder alcoholic beverages, men jeg fikk ikke med meg om det kun gjelder drinker (som i den norske forstand: drinker) eller om det gjelder all alkohol.


Vem är egentligen din "källa" som du använder titt som tätt? Du behöver inte skriva namnet ordagrant men gärna något typ av beskrivning vore bra ...
 
Toppen