Senaste nytt

SAS Head Chef Peter Lawrence går till British Airways?

Carlos

Medlem
Ja förr var det annat

InsideFlyer-DK-SAS-Gamle-billeder-fra-SAS-3.jpg




33D5A7AB00000578-3572879-image-a-106_1462373465167.jpg


Ingen dålig size på den där störromsburken, men herregud vad det skulle spritsas och has sig, stackars hummer, vad händer ens där?

Lägg även märke till att herren i vinröd kavaj har en sk. tastevin runt halsen, kalla ägg, gelatin och överdådigt spritsande till trots är det en riktigt snygg (om nåt aningen pretto) detalj.
 
Last edited:

Lauda 777

Medlem
Lägg även märke till att herren i vinröd kavaj har en sk. tastevin runt halsen, kalla ägg, gelatin och överdådigt spritsande till trots är det en riktigt snygg (om nåt aningen pretto) detalj.

Jag tycker mig känna igen honom. Tror han flyger fortfarande. Longhaul från Oslo. Lite tröttsur. Kan man ju förstå när man får dela ut brickor i Go jämfört med det där.
 

AABack2ARN

Medlem
De skriver menyn på franska med engelsk översättning för att det ska va fint. Kan de då inte bemöda sig med att skriva disclaimern om att en rätt kan ta slut på franska också. Ska det nu va fint ska det va fint över hela linjen kan man tycka - eller var den franskan lite för komplicerad ;)

Är det bara jag som tycker att bilden där de häller upp Moët med flygvärdinnans ansikte ser lite konstig ut?

Var det modellerna 747-100 och 747-200 som hade trappan utformad på det sättet eller varierar det mellan flygbolagen. Tycker mig inte ha sett det på någon annan 747a nämligen...
 
Toppen