Senaste nytt

SAS Event: Gröna Lund 28 maj 2017 (EBG+)

JSQ

Medlem
Om någon inte ska utnyttja alla sina biljetter så är jag troligtvis intresserad av 1-6 ytterligare biljetter, måste kolla hur många som vill/har möjlighet att följa med :)
 
Vad är fördelarna med att köpa biljetter till detta jämfört med att gå vanliga dagar? Vi har redan årskort så inträdet tjänar vi inget på, men kanske är massa saker som händer där som är värt att gå dit för?
 

Canadien

Medlem
Vad är fördelarna med att köpa biljetter till detta jämfört med att gå vanliga dagar? Vi har redan årskort så inträdet tjänar vi inget på, men kanske är massa saker som händer där som är värt att gå dit för?
Lite mindre folk fram till kl 12. En gratis smoothie, åkband.
 

JSQ

Medlem
Vad är fördelarna med att köpa biljetter till detta jämfört med att gå vanliga dagar? Vi har redan årskort så inträdet tjänar vi inget på, men kanske är massa saker som händer där som är värt att gå dit för?

Fördelarna som jag ser det är att parken mellan 10-12 är endast öppet för de som köper dessa biljetter vilket gör att det är lite kortare köer än vanligt misstänker jag? Kan inte svära på det då jag inte varit där på "vanliga" dagar på länge men det är den känslan jag har. När vi var där förra året så kände sig barnen klara strax efter 12.

Beroende på hur man värderar sina poäng så är det ju billiga åkband, förutsatt att man åker så mycket så att man utnyttjar dom. Värderar man poängen till 10 öre per poäng vilket många gör innebär det att i år kostar entré + åkband 100 kr per person.

Jag har bara erfarenhet från förra året och då var det i alla fall inte massa extra saker som hände utan dom hade lite reklamgrejer dom delade ut strax efter entrén samt att man kunde få smoothies att dricka om man ville.
 

varva77

Medlem
Ser att icke-inflationen inte gäller här. Dubbelt så många poäng som förra året. EB3.0...
Ja, verkar vara nya standarden för events... meet and greet var väl också 500 förut men 1000 nu(?). Får se vad luciakonserten landar. Tycker dock fortfarande att det är ett bra och billigt event.
 
Toppen