Told you!Jag var lite undrande när jag läste dina poster, för jag har tyckt att det fungerat klockrent. Så idag saknades 8 varor (av 22) i mina kassar!
Grejerna hörde samman så jag kände mig säker på att de missat att ge mig en hel kasse. Men support kollade och ingen kasse var på villovägar. Förklaringen var istället att det hade saknats varor vid packningen men de hade missat att uppdatera de bristerna i ordern. Men det var väldigt simpla basvaror så jag undrar det. Dessutom fanns det en vara som de ersatt med en likvärdig och det fanns med i den uppdaterade bekräftelsen som mailades när packningen var klar.
Men det känns inte helt stabilt. Jag undrar hur rutinerna är vid packning. Man tycker att de borde skanna varje vara de lägger ner (scanna varan - scanna kassen) så att de verkligen ser att de packat allt rätt och fått rätt vara till rätt kund. Och det som inte scannats när de stänger ordern som "färdigpackad" skulle komma som fellista där man antingen öppnar kassen för ompackning eller skickar info om de saknade varorna tillbaka till ordern så att den automatiskt krediteras för saknade varor.
Har själv en på g nu på fredag med SJJUL rabatten på 249. Får se om de klarar alla 28 varor eller hur det går.