Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Har fortfarande inte sett röken av mina poäng trots två påstötningar via e-post.

Stöt på!

Denna info fick jag i fredags 6/12.
4c58189571dfd6d0c329f8b69c66c6ea.jpg


Nu väntar jag bara på Nextory.
 

M.K

Medlem
Perfekt trevlig leverans 09.00 nu på morgonen som utlovat efter beställning. Vanliga poängen var inne direkt efter. Det har känts lite löjligt beställa hem mat med alla andra kedjor runt hörnet i innerstan, men detta var bra! Hur många 10k kan hinnas med nu?:rolleyes:
 

Diana

Medlem
Jag gjorde precis min första beställning någonsin hos coop.se men fick istället en ny kund rabatt på 150:- samt fri frakt på min dryga 600 kronors beställning. Det var för frestande att säga nej till.

Jag får helt enkelt passa på att beställa några fler gånger innan 31.12. om det fungerar ok. Vanligtvis svårt för mig numera efter den fantastiska Betalo tiden att samla på mig ett saldo hos Coop.

Tack för tips i tråden. Det ska bli intressant att se kvaliteten hos deras hemleveranstjänst.

Du får säga till om det fungerar, för står att det inte går att kombinera med andra erbjudanden, så tänker hur hårda de är.
 

M.K

Medlem
Hur tänkte du nu @Diana ? Om det gick att handla flera gånger? Jag ska testa med 10k erbjudandet först nästa gång, då det inte gick att kombinera denna december kampanj med nykund rabatten första beställningen.

Det dröjer en stund dock då det blir middag på Pontus ikväll innan nästa SAS flight. :cool:
 

Resetokig

Medlem
Glöm för tusan inte lägga in koden SASJUL, det finns ingen återvändo. Var snabb på att beställa hem igår och missade koden. Inget kundtjänst kunde hjälpa till med. My bad, fick iaf mat och en anledning till att fortsätta beställa hem.
 

intuition

Medlem
Nej, inga prov. Det har jag fått också såklart och är alltid välkommet. Men fick Lönneberga kyckling 800 gram färdigkryddad i somras (kostar säkert 80 spänn) tillsammans med nån markattaböna som kostar 50:- och ett par grejer till. Troligt var att när de plockade varorna stoppade de grejerna i fel påsar. Men ang charken så menade de att ingen annan fått min chark heller, så antar att de antingen inte har kolla på vad som går ut eller så har de som jobbar i charken snott grejerna. Just leveransen med de extra varorna gick jag plus på minns jag men är ändå jävligt irriterande att alla ens grejer inte dyker upp. Jag beställde ofta basprodukter med dessa rabattkoder som tur var men hade man suttit utan köttfärs en tacofredag hade man ju lackat ur totalt...o_O
Jag var lite undrande när jag läste dina poster, för jag har tyckt att det fungerat klockrent. Så idag saknades 8 varor (av 22) i mina kassar!
Grejerna hörde samman så jag kände mig säker på att de missat att ge mig en hel kasse. Men support kollade och ingen kasse var på villovägar. Förklaringen var istället att det hade saknats varor vid packningen men de hade missat att uppdatera de bristerna i ordern. Men det var väldigt simpla basvaror så jag undrar det. Dessutom fanns det en vara som de ersatt med en likvärdig och det fanns med i den uppdaterade bekräftelsen som mailades när packningen var klar.

Men det känns inte helt stabilt. Jag undrar hur rutinerna är vid packning. Man tycker att de borde skanna varje vara de lägger ner (scanna varan - scanna kassen) så att de verkligen ser att de packat allt rätt och fått rätt vara till rätt kund. Och det som inte scannats när de stänger ordern som "färdigpackad" skulle komma som fellista där man antingen öppnar kassen för ompackning eller skickar info om de saknade varorna tillbaka till ordern så att den automatiskt krediteras för saknade varor.
 
Toppen