Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Borje L

Medlem
Jag har samma problem. Bokat av resor och har 3st vouchers som jag sett efter avbokningen men nu ser jag bara 1st.

Hej!

Jag ser också bara 1 voucher efter min senaste avbokning. Tidigare har jag sett alla mina vouchers. Mailade SAS och de svarade att man bara ser den äldsta vouchern nu. Jag frågade om det var en ny implementering och svaret på det var att det verkar det vara. ;-)

När jag ringer in så ser de alla vouchers korrekt (både vanliga kundservice och Tallin).

Hur ser ni andra era vouchers just nu i inloggat läge på sas.se?
 

Maja

Medlem
Hej!

Jag ser också bara 1 voucher efter min senaste avbokning. Tidigare har jag sett alla mina vouchers. Mailade SAS och de svarade att man bara ser den äldsta vouchern nu.

:D:eek: Det stämmer inte! Jag ser två stycken av fem möjligt. En med utgångsdatum i augusti och en i december 2020. Borde rimligen vara två med utgångsdatum i augusti 2020... (det är vouchers som hade gått ut men som jag fick åter efter en avbokad resa i april).
 

palmen

Moderator
Efter att ha läst allas kommentarer om hur många vouchers de ser blir jag väldigt nyfiken på hur koden ser ut på baksidan. Hur kan något som borde vara så enkelt visa så olika resultat?
 

Maja

Medlem
Efter att ha läst allas kommentarer om hur många vouchers de ser blir jag väldigt nyfiken på hur koden ser ut på baksidan. Hur kan något som borde vara så enkelt visa så olika resultat?
Jag har länge funderat på hur koden ser ut på baksidan. SAS hemsida har mycket att önska just nu.
 

Doctor-X

Medlem
Någon som vet hur tillgängligheten med ANA tidigare sett ut mellan PVG eller PEK till NRT / HND för awards med Eurobonus?
 

mha321

Medlem
Såg 3 förut. Fick en ny, och nu ser jag 1 :)

Det troliga är väl att de hade någon ny version av koden ute som kunde visa alla, det var något knas någonstans antingen i det eller något annat, så de rullade tillbaka hela paketet till tidigare version.

Efter att ha läst allas kommentarer om hur många vouchers de ser blir jag väldigt nyfiken på hur koden ser ut på baksidan. Hur kan något som borde vara så enkelt visa så olika resultat?

Nyfiken blir man, men frågan är om man verkligen vill se det...
 

Samosaguas

Medlem
Såg 3 förut. Fick en ny, och nu ser jag 1 :)

Det troliga är väl att de hade någon ny version av koden ute som kunde visa alla, det var något knas någonstans antingen i det eller något annat, så de rullade tillbaka hela paketet till tidigare version.



Nyfiken blir man, men frågan är om man verkligen vill se det...
Verkar onekligen som något rullats tillbaka. Jag såg tidigare mina 2 vouchers men ser numera endast den som går ut sista augusti.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen