Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Senator

Moderator
Ah ok, ja det visste jag, jag trodde man bara kunde bjuda på vissa. Du menade att de har inte har tjänsten att ge bid.

Vi kan dela in detta i ett s.k. "decision-tree"
1. Flygbolaget har erbjudande att bjuda JA eller NEJ
2. Om JA, går att bjuda på biljetter som är bonus-biljetter JA eller NEJ

Så om det är JA på 1, är inte det nödvändigtvis samma som det är JA på 2.

Överlag är det dålig affär om man inte bokar Business eller First med SAS poäng.
 

ramo

Medlem
Hej,
när ni ringer Tallinn och ber dem ringa upp när det är ens tur, knappar ni in 0046 eller utan? Har nämligen bett dem ringa upp men har ej blivit uppringd.
 
Hej,
när ni ringer Tallinn och ber dem ringa upp när det är ens tur, knappar ni in 0046 eller utan? Har nämligen bett dem ringa upp men har ej blivit uppringd.
Japp 0046.
Imorse var de 12min väntetid... Slutade med att de ringde tillbaka cirka 1.3 timmar senare. Alltså 1 timma och 2min senare.

0046729......
 

Virre888

Medlem
Jag har en 2-4-1 voucer som kommer förfalla den 31DEC i år. Om jag då bokar en poängresa innan den 31:a DEC 2019, har jag då möjlighet att göra en ombokning om jag eventuellt hittar en bättre flight under 2020? Eller vad gäller exakt då. Försöker vinna tid för att optimera resan.

undrar även om jag kan jag komplettera en gjord bokning (2-4-1), och lägga till ytterligare ben inom samma zon.

mvh Victor
 

gneken

Medlem
Jag har en 2-4-1 voucer som kommer förfalla den 31DEC i år. Om jag då bokar en poängresa innan den 31:a DEC 2019, har jag då möjlighet att göra en ombokning om jag eventuellt hittar en bättre flight under 2020? Eller vad gäller exakt då. Försöker vinna tid för att optimera resan.

undrar även om jag kan jag komplettera en gjord bokning (2-4-1), och lägga till ytterligare ben inom samma zon.

mvh Victor
Nej. Efter sista december kan du inte göra ombokning med den vouchern.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen