Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sweden

Medlem
jag har vid inloggning bara en voucher enligt grafiken på sas, men har två. Fler som har detta problem? Ska man bara ligga lågt eller ringa in och säkra inget gått fel med tanke på året glider mot sitt slut...
Samma problem, har 3 vouchers men syns bara 2 på SAS-sidan. Har kvar mina brev från AMEX, får väl bli att ringa och kolla...
 

LPC123

Medlem
Samma problem, har 3 vouchers men syns bara 2 på SAS-sidan. Har kvar mina brev från AMEX, får väl bli att ringa och kolla...
Jag har aldrig sett mer än 1 voucher men hade 3st. Har tidigare frågat på forumet och dom flesta ser bara 1st men några enstaka har sett flera samtidigt. Kan vara lugna om ni har flera brev så är det lugnt.
 

srg

Medlem
jag har vid inloggning bara en voucher enligt grafiken på sas, men har två. Fler som har detta problem? Ska man bara ligga lågt eller ringa in och säkra inget gått fel med tanke på året glider mot sitt slut...
Vet att jag sett 2st på mig tidigare, men senaste halvåret har jag haft 2st men sett 1. Använde sedan en voucher och ser nu fortfarande 1.
 
J

Joakim Reinius

Guest
Om man köpt resa med en voucher, kan man då fortfarande ge bid på en uppgradering för pengar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen