Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Zissou

Medlem
Är det nån som varit med om att de bokat en resa med voucher via Tallinn och sen sett att den är kvar när de kollar bonusresor på SAS.se? Jag borde inte ha någon voucher kvar men såg den där igår :)
 
Hej.

Exakt samma för mig som för zissou. Bokade via SAS.se med amex 421. Men har kvar kupongen fortfarande i bokningsvyn. Ett par dagar sen. Normalt ?
Bokade buissness dit samt plus hem. Fick in mer poäng igår och försökte via hemsidan uppgradera till buissness även hem som det fanns tillgänglighet på. Blev dock teknisk fel på sidan innan sista steget. Det konstiga är att bokningen är kvar. Men fick tillbaka 90.000 poäng. Nån fler som varit med om samma konstiga sak? Känns som ätit kakan och samtidigt har kvar den?

Måste man generellt ringa för att boka om eller brukar det gå via SAS.se?
 

nissefalk

Medlem
Hej.

Exakt samma för mig som för zissou. Bokade via SAS.se med amex 421. Men har kvar kupongen fortfarande i bokningsvyn. Ett par dagar sen. Normalt ?
Bokade buissness dit samt plus hem. Fick in mer poäng igår och försökte via hemsidan uppgradera till buissness även hem som det fanns tillgänglighet på. Blev dock teknisk fel på sidan innan sista steget. Det konstiga är att bokningen är kvar. Men fick tillbaka 90.000 poäng. Nån fler som varit med om samma konstiga sak? Känns som ätit kakan och samtidigt har kvar den?

Måste man generellt ringa för att boka om eller brukar det gå via SAS.se?

Det där har hänt mig också, bokningen ligger nog kvar men är inte rätt biljetterad, du borde ringa Tallin när de öppnar på Måndag.

I mitt fall var det när jag skulle ändra en bokning online som gjorts över telefon med Tallin, de löser det dock, men som sagt ring dom.
 

Laudrup

Ny medlem
Är det möjligt att använda 2 st 2-4-1 voucher på samma bokning om 4 resenärer?

2 av resenärerna är barn under 12 år och jag tänker då att den ena vouchern skulle halvera deras poängpris från 50% till 25%. Är det möjligt?

Stort tack för hjälpen!
 

Samosaguas

Medlem
Är det möjligt att använda 2 st 2-4-1 voucher på samma bokning om 4 resenärer?

2 av resenärerna är barn under 12 år och jag tänker då att den ena vouchern skulle halvera deras poängpris från 50% till 25%. Är det möjligt?

Stort tack för hjälpen!
Ja det är möjligt men kom ihåg att barnrabatten endast gäller på SAS.
 

Mikeswe

Medlem
Vill ha för mig att jag ringde Tallinn på någon helgdag som inträffade mitt i veckan och dom svarade (kommer inte ihåg om detta var innan de “nya” öppetiderna).

Någon som har koll på om de har öppet, t.ex. Kristihimmelfärdsdag?
 

Canadien

Medlem
Vill ha för mig att jag ringde Tallinn på någon helgdag som inträffade mitt i veckan och dom svarade (kommer inte ihåg om detta var innan de “nya” öppetiderna).

Någon som har koll på om de har öppet, t.ex. Kristihimmelfärdsdag?

De brukar ha öppet Må-Fr även om det är helgdagar. T ex i påskas hade de öppet både långfredag och annandagen.
 

Johan Hbg

Medlem
Jag ringde in för några år sen och applicerade en voucher på en redan gjord bokning, och fick poäng tillbaka. Funderar på att göra så igen. Är 50ksek bak och reser isf i höst. Någon som vet eller upplevt att detta INTE skulle fungera? Tack.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen