Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Men tack ändå för ditt inlägg, alla vi måste börja någonstans för att lära sig hur man gör, får hoppas på att du har förståelse för detta :).
Javisst - men titta gärna på alla klistrade trådar i de olika delforumen. De ger svar på i princip allt du vill veta och lite till. Det är något alla nya medlemmar borde göra.
 

oxxax

Medlem
Det ska inte kosta några extra poäng för att boka om en resa, det kan dock vara så att det är som @Dr. Miles säger. Annars får du kontakta SAS och be om att få tillbaka poängen om de inte kan förklara varför de dragit 20k extra.

Åtgärdat av SAS Kundtjänst. Trots att bokningen var gjord med AMEX 2-4-1 så hade det gått över till MasterCard Premiu-förmånen vid ombokningen varpå 120k poäng drogs istället.
Tack för svar palmen och Dr.Miles!
 

oxxax

Medlem
Jag kom på att jag har en till fråga. Kan man ringa Tallin för att lägga på inrikesflyg i bokningen mot att man även betalar skatten som tillkommer, eller måste jag köpa en separat biljett om jag vill resa vidare?
 

aldrighemma

Medlem
Jag kom på att jag har en till fråga. Kan man ringa Tallin för att lägga på inrikesflyg i bokningen mot att man även betalar skatten som tillkommer, eller måste jag köpa en separat biljett om jag vill resa vidare?
Det kan du göra. Men det tillkommer också en avgift om 150SEK / person + ev. skatter.

Edit:
Jag antar att du menar inrikes i sverige med SAS...
 

evr

Medlem
En fundering, om man skaffar ett elit eller premiumkort och spenderar 150k första månaden, hur lång tid tar det innan man får vouchern?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen