Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Maja

Medlem
@jb2731 Bra med snabb återkoppling och härligt att du är nöjd!

@Tockstew Ja du, det känns lite märkligt. Enligt hen som svarade mig så hade de fasta tabeller och där var det 17.000 för trasig stol. Att IFE och WiFi inte heller fungerade som det skulle verkar hen skita i. Jag ska fundera och se hur jag går vidare eller om det bara är att rycka på axlarna och vara "nöjd".
 

Abbs

Medlem
@jb2731 Bra med snabb återkoppling och härligt att du är nöjd!

@Tockstew Ja du, det känns lite märkligt. Enligt hen som svarade mig så hade de fasta tabeller och där var det 17.000 för trasig stol. Att IFE och WiFi inte heller fungerade som det skulle verkar hen skita i. Jag ska fundera och se hur jag går vidare eller om det bara är att rycka på axlarna och vara "nöjd".
Nöj dig inte. Jag har fått ersättning för kinesisk IFE på 12000p, visserligen ett år sedan.
 

Buffy

Medlem
Tack Crew på SK2805 till PMI idag. Vissa har verkligen det lilla extra och med en infant och en tvååring som inte är helt kry efter två dagars feber (extra gnällig) gjorde de allt för att vi skulle få en inte allt för olidlig flight. När stora somnade ca: 2,5 timmar in på flighten tog två Crew vår lilla till jumpseat, jag och min fru fick ett glas vin och kunde andas en stund.
Tack!

Vi flög plus och satt på rad ett, surtant på rad två kläckte "hoppas vi får en lugnare flight hem":(. Det hoppas jag med :cool:

IMG_8394.JPG
 

Buffy

Medlem
Du skulle sagt "hoppas vi slipper sura kommentarer på hemresan" o_O
Även om man tänker/känner så, VARFÖR måste man säga det?! :rolleyes:

"Den lille" ser väldigt nöjd ut på jump seat :)
Jag vet, men man kommer alltid på i efterhand vad man borde svara.

Jag sa till crew att det inte var dåligt att få sitta på jump seat på sin premiärflygning.
Tvååringen är mer flygvan med sitt 12e ben idag.
 
Toppen