Senaste nytt

SAS börjar med Caviar (eg. Kalix löjrom) i Business Class

NotRyan

Medlem
Ja, med tanke på att folk "rasar" (nja kanske lite överdrivet :) ) när inte ANA periodvis har Caviarservice i First, så är ju nyheten att SAS börjar med det i Business underbar...
 

Abbs

Medlem
Grymt. Är uppvuxen på kalix löjrom, finns inget godare. Synd att det införs i februari, har flera legs i business innan det :(
 

Alf

Medlem
Det är härligt att se hur SAS satsar på en bra bussinesprodukt. Reste för första gången förra veckan i SAS nya bussinesklass till MIA. Deras bussinesprodukt med både hårdvara och mat och service var i toppklass. Mat och dryck var över förväntan, skolbespisningsbrickan är äntligen borta och maten var mycket god och vällagad. Har tidigare valt AA och BA för USA resor men i fortsättningen blir det SAS. Jag har även tidigare varit kritisk till SAS norska besättningar men även här får jag göra avbön. Trevlig besättning över lag. Ser fram emot löjrom från Kalix nästa gång.
 

Alf

Medlem
Ja tänk ett glas skumpa (eller två) riktig polarrulle med renkött, (som serverades senast från LAX) samt en rejäl klick löjrom.
För min del kan SAS då skippa övriga rätter

Får hoppas att du inte menar man skall skippa några rätter i deras business på långlinjerna nu när man äntligen fått till det riktigt bra.
 
Toppen